۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۰۱۹۳۸

تمدید مهلت نام نویسی حوزه علمیه زنجان

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان از تمدید مهلت ثبت نام حوزه علمیه خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام که به اتمام رسیده بود به علت تقاضای زیاد و مکرر داوطلبان تا روز آزمون تمدید شده است.
حجت الاسلام خلفي

حجت الاسلام علی خلفی، معاونت آموزشی مرکز مدیریت حوزه های حوزه های علمیه زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از تمدید مهلت ثبت نام حوزه های علمیه تا روز آزمون یعنی 29 فروردین خبر داد و اظهار داشت: مهلت ثبت نام حوزه های علمیه به علت تقاضای زیاد داوطلبان تا روز آزمون تمدید شده است.

 

وی در ادامه از بازگشایی مجدد سایت ثبت نام مرکز مدیریت حوزه علمیه قم بعد از توقف چند روزه خبر داد و گفت: طبق قرار و برنامه از قبل تعیین شده مهلت ثبت نام تا اسفند ماه سال گذشته بود که بعدا اعلام کردند ثبت نام ادامه دارد و داوطلبین می توانند برای ثبت نام مراجعه نمایند.

 

معاونت آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان در ادامه افزود: اما دوباره باز هم برنامه تغییر کرد و دوستان از مرکز مدیریت حوزه علمیه قم خبر دادند که ثبت نام به اتمام رسیده و دیگر ثبت نامی صورت نمی گیرد و داوطلبین مراجعه کننده در نهایت یأس و بدون دست یابی به مقصود باز می گشتند.

 

حجت الاسلام خلفی در ادامه تقاضاهای مکرر داوطلبین را دلیل تمدید مهلت ثبت نام دانست و تصریح کرد: بالاخره دیروز اعلام کردند که به علت تقاضاهای مکرر داوطلبین ورود به حوزه های علمیه سایت ثبت نام برای آزمون ورودی حوزه های علمیه مجددا بازگشایی شده و متقاضیان ثبت نام می توانند به حوزه های علمیه یا سایت حوزه علمیه قم مراجعه کنند.

 

وی در پایان با بیان این که ثبت نام تا روز آزمون ادامه دارد تأکید کرد: متقاضیانی که به هر دلیلی نتوانند در سایت ثبت نام نمایند روز آزمون یعنی 29 فروردین ماه با مراجعه به محل آزمون که در زنجان محل حسینیه اعظم زنجان برای این آزمون اختصاص یافته است، می توانند همانجا ثبت نام نموده و در آزمون ورودی شرکت کنند.

 

گفتنی است، بنابر اعلام معاونت آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان تعداد داوطلبین ورود به حوزه علمیه زنجان برای سال جدید تاکنون 551 نفر بوده است. /949/پ203/س

ارسال نظرات