۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۲۰۱۹۴۶
آیت الله طبرسی:

مدیریت جهادی با سخنان شعارگونه مدیران در تضاد است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با تأکید بر این که مدیریت جهادی باید رویکرد اصلی مدیران و برنامه ریزان کشور در سال جدید باشد، افزود: با شعار و حرف نمی توان شاهد رونق اقتصادی و فرهنگی در کشور باشیم.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، عصر امروز در مراسم اجرای طرح توسعه پایدار استان با اشاره به پیشرفت های علمی و صنعتی کشورمان پس از انقلاب اسلامی، گفت: میزان توسعه و پیشرفت کشورمان در 35 سال اخیر به هیچ عنوان با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

 

وی با اشاره به این که دشمنان انقلاب همواره تلاش کردند که ایران اسلامی را در بخش های مختلف وابسته خود نگه دارند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با تکیه با توان داخلی توانستند امروز در حوزه علم و صنعت به پیشرفت های گسترده ای دست یابند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، قطع وابستگی فرهنگی و اقتصادی را مهم ترین هدیه انقلاب اسلامی به ملت ایران دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به عنوان کشوری اثرگذار و مقتدر مورد توجه بسیاری از کشورهای جهان قرار گرفته است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که بسیاری از کشورهای جهان امروز همچنان وابستگی شدیدی به کشورهای غربی دارند، افزود: کشورهای استعمارگر تلاش می کنند که ملت های ضعیف را همواره مستعمره خود نگه دارند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهانی اشاره کرد و گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره بستر ساز شکوفایی و بالندگی کشور در بخش های مختلف بوده است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که مقام معظم رهبری از سال گذشته گذشته بر موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند، گفت: اقتصاد مقاومتی زمینه شکوفایی در عرصه اقتصاد را فراهم خواهد کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که نباید از رهنمودهای رهبری در سال جدید برداشت شعاری شود، ادامه داد: مدیران و برنامه ریزان کشور باید با نگاهی علمی درجهت پویایی و رشد اقتصاد و فرهنگ گام بردارند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که رشد و شکوفایی کشور در عرصه فرهنگی و اقتصادی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است، بیان داشت: تحقق مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد و فرهنگ یک تکلیف و رسالت شرعی و ملی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شعار سال تنها با سخنرانی محقق نمی شود، ادامه داد: مسؤولان و آحاد جامعه باید با وحدت و همدلی در جهت پیشرفت کشور حرکت کنند تا شاهد ایرانی مقتدر در جهان شیم.

 

امام جمعه ساری با تأکید بر این که مدیریت جهادی باید رویکرد اصلی مدیران و برنامه ریزان کشور در سال جدید باشد، افزود: با شعار و حرف نمی توان شاهد رونق اقتصادی و فرهنگی در کشور باشیم.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز کشور نیازمند عزم ملی و جهاد دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: اگر ایران اسلامی در حال حاضر به کشوری اثرگذار و مقتدر در دنیا مورد توجه است، مرهون ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشور باید  مورد حمایت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید کننده و افزایش تولید داخل زمینه ساز قطع برخی وابستگی ها به خارج از کشور خواهد شد.

 

آیت الله طبرسی با گلایه از برخی بروکراسی های غیر اصولی در سازمان ها و نهادهای دولتی بر ضرورت حذف این قوانین دست و پاگیر تأکید کرد و گفت: متأسفانه برخی از همین قوانین غیر ضروری به مانعی بزرگ برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشور تبدیل شده است.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که شرایط باید برای جذب سرمایه گذار در کشور کاملاً فراهم باشد، ادامه داد: توجه ویژه رهبری به مسائل اقتصادی باید الگویی برای مدیران و مسؤولان نهادهای دولتی کشور باشد تا شاهد رونق اقتصادی در جامعه باشیم./950/پ202/س

ارسال نظرات