۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۲۰۱۹۶۱
به مناسبت ولادت حضرت زهرا؛

مادران شهدا و ایثارگران خوزستان تجلیل می شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج جامعه زنان خوزستان از برگزاری مراسم تجلیل از مادران شهدا و ایثارگران این استان خبر داد و گفت: این برنامه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) انجام می شود.
فاطمه زهرا(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فاطمه احمدی، مسؤول بسیج جامعه زنان خوزستان، ظهر امروز در نشست خبری با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: به مناسبت هفته زن از زنان نمونه خوزستان تجلیل خواهد شد.

 

وی اجرای برنامه های گوناگون در سراسر استان خوزستان را از اقدامات  بسیج جامعه زنان خوزستان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) عنوان کرد و افزود: به همین مناسبت 10 جشن محله ای در کلانشهر اهواز برگزار می شود.

 

مسؤول بسیج جامعه زنان خوزستان با بیان برنامه های دیگر هفته زن خاطرنشان کرد: به همین 2 جشن بزرگ در کوی علوی و تالار فردوسی اهواز در روزهای 30 و 31 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه به ارائه خدامات بهداشتی درمانی در هفته زن خبر داد و عنوان کرد: بانوان خوزستانی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از سوی پزشکان، روانپزشکان و مشاوران رایگان ویزیت می شوند.

 

احمدی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام تصریح کرد: مراسم تجلیل از مادران شهدا و ایثارگران به مناسبت ولادت باسعادت حضرت صدیقه طاهره(س) و هفته زن انجام می شود.

 

همچنین در این نشست خبری صبیحه ضیاغم مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) گفت: کارگاه سبک زندگی فاطمی در تاریخ 2 اردیبهشت ماه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در این دانشگاه برگزار می شود.

 

 وی برنامه های دیگر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به مناسبت هفته زن را تضریح کرد و ادامه داد: به همین مناسبت همچنین کارگاه الگوی زندگی سالم در تاریخ سوم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد./945/پ203/ع

ارسال نظرات