۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۰۲۰۴۹

تقدیر معنادار امام جمعه بجنورد از وزیر ارشاد

خبرگزاری رسا ـ در متن تقدیرنامه حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر تداوم فعالیت حسین ثابت قدم وحید، مدیرکل فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تأکید شده است.
علي جنتي و حجت الاسلام يعقوبي تقديرنامه امام جمعه بجنورد از وزير ارشاد دولت يازدهم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد،حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با ارسال لوح تقدیری به تهران از اقدامات علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم تجلیل کرد.
 
در این تقدیر نامه که متن و تصویر آن در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی منتشر شده، امام جمعه بجنورد خطاب به علی جنتی گفته است: ضمن آرزوی سالی پرمایه از معنویت و پربار از خدمت برای جنابعالی، بدین وسیله از تلاشهای بی دریغ شما در جهت گسترش فرهنگ اسلام ناب و عملیاتی سازی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) در استان خراسان شمالی تشکر و سپاسگزاری می نمایم.
 
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه متن این لوح تقدیر آورده است: بی تردید تدابیر و رهنمودهای حضرتعالی و عزم جدی و مدیریت جهادی جناب آقای ثابت قدم وحید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان موجب حرکت های خوب فرهنگی در سل 1392 شده و ادامه آن را نیز در سال 1393 که مزین به نام اقتصاد و فرهنگ شده است، شاهد خواهیم بود.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در پایان این تقدیرنامه عنوان کرده است: برخود لازم دانستم از باب "من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق" از تلاشهای خستگی ناپذیرتان تقدیر و تشکر نمایم.
 
گفتنی است، حسین ثابت قدم وحید در آذرماه 1390 از سوی سیدمحمد حسینی وزیر وقت ارشاد دولت نهم، ابتدا به‌عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و سه ماه بعد، در فروردین ماه 1391 به عنوان مدیرکل این اداره منصوب شد.
 
با روی کار آمدن دولت یازدهم زمزمه های تغییر این مدیرکل شنیده می شد تا این که اواخر پارسال سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی خبر از تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تا پیش از پایان سال داد.
 
اگر چه تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در بازه زمانی که استاندار گفته بود روی نداد اما اوایل هفته جاری بار دیگر استاندار خراسان شمالی بر تغییر این مدیرکل تأکید کرد و گفت که این تغییر تا چند روز آینده انجام می شود.
 
در این مدت برخی از نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی رایزنی های گسترده ای با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام دادند تا مانع این تغییرات شوند؛ اما آن گونه که استاندار خراسان شمالی خبر داده گویا این رایزنی ها و تلاش های پشت پرده چندان ثمری نداشته است.
 
به نظر می رسد تقدیرنامه اخیر حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی که به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم شده اما در متن آن بر تداوم فعالیت حسین ثابت قدم وحید، مدیرکل فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تأکید شده؛ نیز در همین راستا باشد./9314/پ202/س
ارسال نظرات