۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۰۲۱۶۵
معاون آموزش حوزه های علمیه:

حجت الاسلام حسنی الگوی بی بدیل و جهادی آذربایجان غربی است

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و امور حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: افرادی همچون حجت الاسلام والمسلمین حسنی برای انقلاب و اسلام ذخیره دیرینه هستند چرا که عمر خود را در راه مجاهدت از آرمان های انقلاب گذرانده اند.
حجت الاسلام و المسلمين حسني امام جمعه اسبق اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه های علمیه سراسر کشور صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، رییس شورای عالی حوزه علمیه آذربایجان غربی و امام جمعه اسبق ارومیه اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین حسنی الگوی بی بدیل آذربایجان غربی در همه عرصه ها به ویژه ایثار و مجاهدت در راه انقلاب و آرمان های آن است.

 

 

 وی در ادامه از مجاهدت های این روحانی نستوه قدردانی کرد و گفت :افرادی همچون حجت الاسلام والمسلمین حسنی ذخیره ای برای انقلاب و کشور هستند چرا که عمر خود را صرف مجاهدت و دفاع از آرمان های انقلاب کردند.

 

حجت الاسلام فرحانی افزود: روحانی مبارز آذربایجان در میدان نبرد و ایستادگی در مقابل دشمن لحظه ای تردید نکرد و اجازه نداد تا شک او مانع مبارزه دلیرانه اش شود چرا که او راه زندگی خود را برمبنای خداشناسی توحیدی انتخاب کرده است.

 

وی با اشاره به تلاش های ایشان در توسعه و بالندگی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: احداث مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه یکی از تلاش های ایشان در عرصه گسترش مبانی توحیدی و اسلامی است .

  

گفتنی است، دیدار حجت الاسلام فرحانی با حجت الاسلام والمسلمین حسنی با حضور مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی و برخی از معاونان مرکز مدیریت حوزه علمیه استان صبح امروز در منزل شخصی ایشان انجام شد./936/پ202/ب

ارسال نظرات