۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۲۰۲۲۳۹
حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی خبر داد؛

فعالیت 2300 وبلاگ نویس در حوزه‌های علمیه خواهران

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اهمیت تبلیغ در فضای مجازی،‌ بیان کرد: 2 هزار و سیصد وبلاگ نویس خواهر در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمودرضا جمشيدي حجت‌الاسلام و المسلمين محمود رضا جمشيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران عصر امروز در ‏هشتمین گردهمایی بانوان مبلغه استان قم که در سالن همایش‌های جامعه مدرسین برگزار ‏شد، با تبریک به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا(س)، گفت:‌ امام زمان(عج) فرمودند در وجود حضرت زهرا(س) الگویی شایسته برای من است.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ در فضای مجازی،‌ بیان کرد: 2 هزار و سیصد وبلاگ نویس خواهر در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این‌که پورتال جامعی برای 4 هزار مبلغه ‏وبلاگ‌نویس فراهم شده است،‌ ابراز داشت: ماهانه حدود یک ‏میلیون و 300 هزار نفر از وبلاگ‌های خواهران بازدید می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: شعار ما در حوزه علمیه خواهران هر طلبه یک وبلاگ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی با اشاره به اهمیت آموزش‌های تبلیغی برای طلاب خواهر، گفت: به دنبال این مسأله هستیم تا وضعیت تبلیغ مبلغه‌ها را ارتقا دهیم.

وی تبلیغ را کار انبیای الهی دانست و اظهار کرد: طلاب نیز با تبلیغ دین در مسیر انبیا و اولیای الهی گام بر می‌دارند و در این راه نباید از مشکلات هراس داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اهمیت تبلیغ در دین اسلام، ‌گفت: اگر چیزی بهتر از تبلیغ در اسلام وجود داشت خداوند آنرا برای پیامبر(ص) در نظر می‌گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی با استناد به روایات اهمیت تبلیغ دین را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد:‌ پیامبر(ص)‌ در مسیر تبلیغ دین سختی‌های فراوانی را متحمل شد و همچون طبیبی دوار در پی انسان‌ها بود تا آنها را هدایت کند.

وی بر ضرورت الگو گیری طلاب از پیامبر اسلام تأکید کرد و افزود: کسی که به دنبال تبلیغ دین است سختی‌ها را به جان می‌خرد و سیره رفتاری پیامبر(ص) را برای خود انتخاب می‌کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: همه پیامبران الهی در راه تبلیغ دین و هدایت مردم سختی‌های فراوانی را تحمل کردند و به همین خاطر بود که مورد پذیرش مردم قرار می‌گرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی خواهران در سراسر کشور، گفت:‌ تبلیغ را بدون امکانات فراوان نیز می‌توان انجام داد و رعایت اخلاق اسلامی خود بهترین تبلیغ است.

وی همچنین با بیان این‌که صدور بیمه برای طلاب مبلغه از سوی مرکز خدمات به تصویب رسیده است، افزود: طلبه‌هایی که به صورت جدی تبلیغ می‌کنند می‌توانند از این بیمه برخوردار شوند./927/پ202/ج

ارسال نظرات