۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۲۰۲۲۴۲
معاون آموزش حوزه علمیه کشور:

شرط اقتصاد مقاومتی رعایت ضوابط علمی و آموزه‌های دینی است

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور گفت: یکی از راه حل های اساسی در مقابله با هجمه ها و توطئه های رنگین دشمن طرح اقتصاد مقاومتی با رعایت ضوابط علمی و داده های دینی است.
حجت‌الاسلام عبدالکريم فرحاني، سرپرست معاونت آموزش حوزه‌هاي علميه

حجت الاسلام و المسلمین عبد الکریم فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی در سال های اخیر موضوع اقتصاد را مطرح کرده ومی فرمایند «برای مقابله با هجمه های دشمن ناگزیر به داده ها و دارایی های داخلی هستیم و توانایی های بسیار ارزشمندی که در نخبگان و فرهیختگان و مردم غیور ولایت مدار ما وجود دارد باعث افتخار این ملت است».

 

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد در جوامع مختلف افزود: امروزه نیز یکی از راه حل های اساسی در مقابله با هجمه ها و توطئه های رنگین دشمن طرح اقتصاد مقاومتی با رعایت ضوابط علمی و داده های دینی با اتکا به مردم است.

 
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی تاکید کرد: در فضای امروزی دشمن تلاش می کند تا با فشار های وارده از ما امتیاز بگیرد درمقابل ملت غیور ایران باید با بصیرت کامل و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب پیش روند تا در دام فتنه های غرب قرار نگیرند.
 
وی خاطرنشان کرد: فضاهای خالی را باید پر کرده و به دشمن اجازه دخالت در امورات داخلی را ندهیم .
 
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی راه حل دیگر را در طرح و برنامه ریزی های جامع مبتنی بر مبانی اعتقادی در اسلام و فرهنگ تشیع دانست و افزود: طرح اقتصاد مقاومتی و رعایت ضوابط علمی و داده های دینی با اتکا به مردم می تواند مبنای توسعه نظام اسلامی باشد.
 
وی اعلام کرد: ما باید به خود و داده‌های خود اعتماد کنیم و ترس از بهانه گیری های توخالی دشمنان نداشته باشیم چرا که آن ها همیشه بهانه گیری و مقابله می کنند وقتی عقب نشینی می کنند که با قوت مواجه شوند.
 
معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور مکتب، ملت، فرهنگ تشیع را عامل قوت جمهوری اسلامی ایران عنوان و خاطرنشان کرد: ملت باید گوش به فرمان رهبر انقلاب و با تکیه بر ظرفیت های داخلی پاسخ کوبنده به حربه های دشمنان دهند.
 

وی وظیفه مردم را همراهی و هوشیاری خواند و گفت: باید با هوشیاری و بصیرت کامل از مسیر انقلاب مراقبت کنیم تذکرات لازم را در زمان های خاص به دست اندرکاران بدهیم تا این مراقبت عمومی و عزم ملی و حرکت در مسیری باشد که طبق مطالبات رهبر انقلاب باشد./936/ت302/س

ارسال نظرات