۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۰۲۲۹۰
امام جمعه خوی:

اصول حاکم بر ارتش برگرفته از اسلام و فرهنگ اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه و رییس حوزه های علمیه خوی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتش مکتبی جهان است که همه اصول حاکم بر آن برگرفته از دین اسلام و فرهنگ اهل بیت (ع) است.
امام جمعه خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه و رییس حوزه های علمیه خوی امروز در آیین رژه نیروهای مسلح در شهرستان خوی با بیان این که افتخارنیروهای مسلح به خدمت تحت امر ولی فقیه و پرچم اسلام ناب محمدی است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتش مکتبی جهان است که همه اصول حاکم بر آن برگرفته از دین اسلام و فرهنگ اهل بیت (ع) است.

 

 

وی افزود: این اجتماع باشکوه مردم و رژه نیروهای مسلح هشداری به تمامی یاوه گویی های دشمنان است که بدانند در صورت قصد تعرض به این سرزمین با نیروهای دیندار و مقتدر مواجه خواهند شد تا جایی که منطقه نیروهـای دشمن به جهـنم تبـدیل شود.

 

حجت الاسلام شکوری مجاهدت ها و ایثارگری های نیروهای مسلح در طول 8 سال دفاع مقدس را درس هایی قراموش نشدنی برای دشمنان تعبیر کرد و گفت: امروز نیروهای مسلح ما افتـخار دارنـد کـه در فـراگیری فنون و تاکتیک‌های نظامی و جنگ الکترونیکی و ساخت تجهـیزات نـظامـی بـه مرحـله خودکفایی رسیده‌اند.

 

خطیب جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به پیام های رژه نیروهای مسلح در سطح کشور خاطرنشان کرد: اعلان وفـاداری به آرمان‌های انقلاب اسـلامی و شـهدای انقلاب و لبیک مجدد به فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب، تجدید عهد و پیمان با فرمانده کل قوا و ملت شجاع ایـران و اعلان آمادگی برای همه گونه ایثار و فداکاری در راه اسلام و حراست از تمامیت ارضی و اهداف مقدس انقلاب اسـلامی، اعلان اخوت و برادری نسبت به ارتش‌های کشورهای همسایه و سایر کشورهای اسلامی منطقه خـاورمـیانه از جمله این پیام‌ها است./936/پ203/ب

ارسال نظرات