۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۲۰۲۳۱۰
حجت الاسلام و المسلمین عاملی:

نیروهای مسلح ایران اسلامی سرمایه عظیم ملی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را عامل بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان دانست و گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی با اقتدار علمی و نظامی برتر سرمایه بزرگ ملی ما هستند.
امام جمعه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، با اشاره به 29 فروردین، روز ارتش، خاطرنشان کرد: ارتش با پیشرفت‌های بزرگ در فنون نظامی وجهه بین‌المللی به خود گرفته است و برای اولین بار در تاریخ کشور نیروهای دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی حاضر شده و با هیبت و صلابت، قدرت خود را در هزاران کیلومتر دورتر از وطن به نمایش گذاشته است.

 

وی ارتش جمهوری اسلامی ایران را قوی ترین و صلح طلب ترین ارتش در منطقه خواند و افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی با اقتدار علمی و نظامی برتر سرمایه بزرگ ملی ما هستند.

 

امام جمعه اردبیل، با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حماسه‌سازی‌های خطیر سپاه در عرصه‌ها و دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان و نقطه یاس آنها است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی، نیروهای مسلح را عامل بازدارنده در برابر تهدیدات دشمن دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز پاسدار انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و ماموریت های سپاه بسیار متنوع و وسیع است.

 

نماینده ولی فقیه در استان، افزود: سپاه در این 35 سال فراتر از یک نیروی نظامی به نقطه قوت نظام و یاس دشمنان تبدیل شده و توانسته است توطئه های دشمنان را خنثی و در صحنه های مختلف اعم از دفاع مقدس، عرصه سازندگی، دفع تهدیدها و تحریم های دشمنان و خنثی کردن جنگ نرم شایسته و موفق وارد میدان شود.

 

امام جمعه اردبیل، در خطبه اول نماز جمعه این هفته، با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، خاطر نشان کرد: حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای داشتن یک زندگی سالم و پاک است./937/پ202/س

ارسال نظرات