۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۰۲۳۶۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

زندگی حضرت زهرا بهترین الگوی زندگی اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ایام ولادت حضرت زهرا(س) را بهترین فرصت برای معرفی سیره و سلوک آن حضرت دانست و گفت: زندگی حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای دست یافتن به زندگی اسلامی است.
حجت الاسلام مهدي ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته زن در اردبیل، خاطرنشان کرد: زندگی حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای دست یافتن به زندگی اسلامی است.

 

وی به نقش تربیتی زنان در جامعه تاکید کرد و افزود: زنان مهم ترین نقش را در تربیت فرزندان به عهده دارند و حضرت زهرا(س) بهترین الگو و اسوه در در تربیت فرزندان است.

 

حجت الاسلام ستوده، تصریح کرد: همه قشرهای جامعه به ویژه بانوان باید با پیاده کردن الگوها و رفتارهای حضرت فاطمه زهرا (س) در زندگی امروزی در راستای هر چه بهتر تربیت شدن نسل ها گام بردارند.  

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، اظهار داشت: ایام شهادت و میلاد بزرگ بانوی اسلام، حضرت زهرا(س) بهترین فرصت برای معرفی سیره و سلوک آن حضرت در جامعه و به خصوص برای دختران و زنان است.

 

این مسوؤل، با اشاره به لزوم برگزاری مناسب ویژه برنامه های هفته زن و سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، خاطرنشان کرد: جهت گیری این برنامه ها باید در جهت شناخت هر چه بیشتر زندگی حضرت زهرا (س) در جامعه باشد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، به برنامه های این اداره کل در هفته زن اشاره کرد و گفت: برگزاری گفتمان دینی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها پیرامون سبک زندگی اسلامی، فاطمی، حجاب و عفاف و تحکیم بنیان خانواده از جمله مهم ترین برنامه‌های این سازمان برای گرامیداشت هفته زن است.

 

وی افزود: برگزاری نشست جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگی و دینی، فضاسازی شهری و محیطی به وسیله بنر و پلاکارت، مشارکت و همکاری با امور بانوان و خانواده استانداری در برنامه‌ها و همایش هفته زن و روز مادر، عضویت و ارائه غرفه در نمایشگاه توانمندی بانوان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های این در استان اردبیل خواهد بود./937/پ202/ب

ارسال نظرات