۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۰۲۳۷۱
به همت معاونت تبلیغ حوزه های علمیه آذربایجان غربی؛

طرح تربیت مبلغان در ارومیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ به همت معاونت تبلیغ حوزه های علمیه آذربایجان غربی طرح تربیت مبلغان مدارس امین و شبانه روزی در ارومیه برگزار شد.
حجت الاسلام ارشاد، معاون تهذيب حوزه علميه آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام حمید ارشاد، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه آذربایجان غربی امروز پیش از برگزاری آزمون کتبی طرح تربیت مبلغان و مبلغات حوزه های علمیه استان گفت: طرح تربیت مبلغان جهت ارتقاء سطح تبلیغی و آشنایی با روش های نوین تبلیغی اشاعه فرهنگ نماز و همچنین پاسخگویی به شبهات روز دانش آموزان در حال برگزاری است.

 

وی گفت: شما مبلغان باید با حضور در مدارس شبانه روزی و امین و پاسخگویی به شبهات دینی و سؤالات شرعی در جهت تبیین احکام اسلامی و همچنین تربیت صحیح نسل آینده بیش از پیش تلاش کنید.

 

حجت الاسلام ارشاد برگزاری این دوره های آموزشی را در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور مبلغان در سطح مدارس و در بین جوانان خواند و گفت: این آزمون و دوره های برگزار شده کمک می کند مبلغان با تسلط بیشتر به سؤالات جوانان در عرصه دینی پاسخگو باشند.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: افرادی که امتیاز بالای 14 کسب کنند به مرحله بعدی طرح تربیت مبلغان راه خواهند یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم طرح تربیت مبلغان در سه ماه آینده برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، مبلغان شرکت کننده در این آزمون اعم از برادر و خواهر در هشت مدرسه امین و بیست مدرسه شبانه روزی مشغول امر تبلیغ هستند.

 

در حال حاضر هشت مدرسه امین و بیست مدرسه شبانه روزی وابسته به حوزه های علمیه در آذربایجان غربی فعالیت دارد./936/پ203/ب

ارسال نظرات