۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۰۲۳۸۴
مدیر سازمان تبلیغات اسلامی زنجان:

اعتکاف سبب همبستگی اجتماعی می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان حرف های خانم اشتون در نبودن حقوق بشر و حقوق زنان در ایران را به دور از واقعیت دانست و گفت: باید در روز ولادت حضرت زهرا (س) بر روز زن بودن آن تأکید کرد تا بعضی ها که چشم دیدن آن را ندارند واقعیت ها را ببینند.
حجت الاسلام خدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام اذن الله خدایی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان، صبح امروز در دیدار با روحانیان زنجانی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، با بیان این که غربی ها چشم دیدن حقوق زنان و حقوق بشر در ایران را ندارند تأکید کرد: باید در روز ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) بر روز زن بودن آن تأکید کرد؛ چرا که سازمان های بین المللی و امثال خانم اشتون با این که در کشور ما زنان از بیشترین حقوق برخوردار هستند ولی می گویند که حقوق زنان در ایران رعایت نمی شود.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به این که باید در این ایام به شادی و سرور پرداخت گفت: باید در روز ولادت حضرت زهرا (س) به شادی و سرور پرداخت و روحیه و سرزندگی را به زندگی مردن تزریق نمود که این ایام برای تزریق روحیه به زندگی مردم بهترین فرصت است.

 

وی در ادامه با خطاب به روحانیون آنها را به مغتنم شمردن ایام اعتکاف توصیه و خاطرنشان کرد: ایام اعتکافی که پیش رو داریم یکی از بهترین مناسبت ها و فرصت ها است که روحانیون در بین مردم حضور پیدا کنند و به اصلاح امور دینی و احکام شرعی مردم بپردازند و نقش پر رنگ خود را ایفا نمایند.

 

حجت الاسلام خدایی در پایان نسبت به عواقب حذف روحانیت از صحنه جامعه هشدار داد و تصریح کرد: برخی ها در صدد حذف روحانیون از مساجد و جامعه هستند و لذا ما به همه مساجد و روحانیون گوشزد کرده ایم که نگذارید مجالس ختم بدون حضور روحانیت برگزار شود چرا که اگر روحانیت از صحنه حذف شود عواقب بسیار خطرناکی در انتظار است. /949/پ203/ب

ارسال نظرات