۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۰۲۳۹۱
مدیر سابق جامعه الزهرا:

اخلاق و معنویت در کنار جنبه‌های علمی مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر سابق جامعه الزهرا تحصیلات دینی بانوان را امری مفید و ارزشمند دانست و گفت: نباید در برنامه‌های خود تنها به جبنبه‌های علمی بسنده کنیم و باید معنویت و اخلاق اسلامی را به صورت جدی مد نظر قرار دهیم.
مراسم توديع و معارفه مدير جامعة الزهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت‌الاسلام سید محمدرضا طباطبایی مدیر سابق جامعه الزهرا در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، با تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)، گفت:‌ خدا را شکر می‌کنم که در این مدت در خدمت خواهرانی بودم که در راه تعلیم و تربیت تلاش می‌کردند.

وی با تقدیر از امام خمینی(ره) برای تأسیس این مرکز علمی،‌ ابراز کرد: از رهبر معظم انقلاب نیز که حقیقتاً بیش از حد انتظار به این مؤسسه عظیم عنایت دارند و از مصادیق این عنایت حضور رییس دفتر ایشان در این مراسم است کمال تشکر را دارم.

مدیر سابق جامعه الزهرا تحصیلات دینی بانوان را امری مفید و ارزشمند دانست و اظهار کرد: نباید در برنامه‌های خود تنها به جنبه‌های علمی بسنده کنیم و باید معنویت و اخلاق اسلامی را به صورت جدی مد نظر قرار دهیم.

حجت‌الاسلام طباطبایی با تأکید بر این‌که خواهران طلبه باید به امر خانواده، همسر داری، تربیت فرزندان و تحصیل علم بها دهند،‌ افزود: اساس کار جامعه الزهرا از بدو تأسیس تا امروز بر همین مبنا بوده و امروز در این امور موفق بوده است.

وی برای مدیر جدید جامعه الزهرا آرزوی موفقیت و توفیق در اجرای امور کرد و گفت: این مبنا به همت مدیریت جدید جامعه الزهرا ادامه و تقویت خواهد شد.

مدیر سابق جامعه الزهرا با بیان این‌که این گونه نیست که جامعه الزهرا در همه امور به موفقیت رسیده باشد، اظهار کرد:‌ آیا در حوزه آقایان همه همچون رهبری و مراجع هستند آنجا نیز نارسایی‌هایی وجود دارد، اما جامعه در پیگیری هر سه بعد تلاش کرده و موفق بوده است.

حجت‌الاسلام طباطبایی در ادامه از همه کسانی که در سطوح مختلف در شکل گیری و ثمر دهی شجره طیبه جامعه نقش داشته‌اند تشکر کرد و گفت:‌ از هیأت امنای منصوب رهبری، شورای سیاست گذاری، هیأت امنای جدید، اساتید، محصلان، کارمندان، کارکنان و همه کسانی که در این مرکز علمی تلاش می‌کرده و می‌کنند و قدردانی می‌کنم./927/پ203/ن

 

ارسال نظرات