۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۰۲۴۰۰
مدیر جامعه الزهرا تأکید کرد؛

ضرورت توجه به مدیریت جهادی برای پیشبرد برنامه‌ها

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر جامعه الزهرا با اشاره به موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، گفت: توجه به مدیریت جهادی کشور را به موفقیت‌های بیشتری خواهد رساند.
جامعه الزهرا/ حوزه علميه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت‌الاسلام سید سجاد هاشمیان مدیر جامعه الزهرا در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، با تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)، گفت:‌ نکاتی که رهبری فرمودند و صفاتی که به مدیر سابق جامعه نسبت دادند بسیار جامع و کامل است و جای سخن برای بنده نمی‌گذارد.


وی با اشاره به بیانات رهبری راجع به جامعه الزهرا، ابراز کرد:‌ بحث مدیریت جهادی و خارج شدن از ساختارهای فعلی لازم و ملزوم هم هستند و باید به این نکته توجه جدی کرد.

مدیر جامعه الزهرا اهمیت مدیریت جهادی را مورد توجه قرار داد اظهار کرد: در صحنه‌های علمی و جهات مختلف این مدیریت جهادی بوده که سبب موفقیت در انجام برنامه‌ها شده است.

حجت‌الاسلام هاشمیان مدیر جامعه الزهرا همچنین با اشاره به موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، گفت: توجه به مدیریت جهادی کشور را به موفقیت‌های بیشتری خواهد رساند.

وی با بیان این‌که نوع مدیریت مراکز آموزشی و پژوهشی، مدیریت تمرکز گرا، دستوری و اداری است،‌ افزود: امیدواریم جامعه الزهرا نخستین مرکز حوزوی باشد که پیام رهبری را شنیده و مدیریت جهادی را عملیاتی کند.

مدیر جامعه الزهرا تأکید کرد: مدیریت جهادی با خطر همراه است اما اگر نتیجه بدهد افق‌هایی باز می‌شود که در مدیریت معمولی چنین افق‌هایی مشاهده نخواهد شد.


حجت‌الاسلام هاشمیان اصلاح نظام مدیریتی، تحول و تعامل با حوزه علمیه خواهران، استفاده از خیل نیروهای آموزش دیده مورد نظر رهبری را سبب موفقیت جامعه الزهرا ذکر کرد./927/پ203/ن

ارسال نظرات