۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۰۲۴۱۹

جشنواره وبلاگ نویسی نیکی ماندگار برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جشنواره نیکی ماندگار با موضوعات وقف، مهدویت، جنگ نرم و ولایت فقیه و به‌همت اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران و بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان تهران از اول فروردین ماه سال 1393 آغاز شده و تا یازدهم خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.
جشنواره نيکي ماندگار

حجت‌الاسلام غلامعلی قدیریان، رییس اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی نیکی ماندگار خبرداد و گفت: این جشنواره با موضوعات وقف، مهدویت، جنگ نرم و ولایت فقیه از اول فروردین ماه سال 1393 آغاز شده و تا یازدهم خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

وی ترویج فرهنگ وقف، آشنایی با خدمات نیات وقف درباره مسائل اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی، ترویج معرفت دینی مردم نسبت به حضرت ولی‌عصر(عج) و آشنایی با ولایت فقیه را از جمله اهداف جشنواره نیکی ماندگار مطرح کرد و افزود: این جشنواره به‌همت اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران و بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان تهران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قدیریان کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس، نت بوک و تلفن همراه را از جمله جوایز این جشنواره دانست و اظهار داشت: از افراد برگزیده این جشنواره در روز بیست و سوم خرداد ماه مصادف با نیمه شعبان تقدیر می‌شود.

وی ابراز داشت: سایت‌هایی که با موضوع جشنواره همخوانی دارند نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و جدای بر قرعه کشی از جوایز ارزنده جشنواره بهره‌مند شوند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران از ثبت نام 850 نفر در این جشنواره تا صبح امروز خبرداد و گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت جشنواره به آدرس www.nikiemandegar.ir مراجعه کنند./956/ت303/ب

ارسال نظرات