۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۰۲۵۳۶
حجت الاسلام حاج علی اکبری:

سرمایه­های گرانقدری از روحانیت در تهران وجود دارد که باید آن­ها را به جوانان شناساند

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به این­که باید سیره تجلیل از علما و بزرگان پی­گرفته شود گفت: سرمایه­های گرانقدری از روحانیت در تهران وجود دارد که بسیار ناشناخته و گمنام زندگی می‌کنند که باید آن­ها را به جوانانمان بشناسانیم.
حجت الاسلام محمدجواد حاج علي اكبري رييس مركز رسيدگي به امور مساجد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد، در مراسم نکوداشت آیت الله عبدالرحیم صادقی شهمیرزادی طی سخنانی با تاکید بر این­که باید جوانان ما چنین شخصیت‌هایی را بشناسند و با آنان انس و الفت بگیرند گفت: همه کسانی که در راه حضرت زهرا(س) و آرمان­های آن حضرت به ویژه مسأله ولایت زحمت کشیده­اند تا این پرچم برافراشته بماند در زیر سایه کوثر و معنای گسترده آن قرار می­گیرند.

وی ادامه داد: حوزه­های علمیه دارای شجریه طوبایی هستند که متصل به شجریه طیبه­ای هستند که اساس آن حضرت زهرا(س) است و این درخت شاخه گسترده و مردم از علم و حکمت و تقوا روحانیت بهره­مند می­شود.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به این­که باید سیره تجلیل از علما و بزرگان پی­گرفته شود گفت: سرمایه­های گرانقدری از روحانیت در تهران وجود دارد که بسیار ناشناخته و گمنام زندگی می‌کنند که باید آن­ها را به جوانانمان بشناسانیم.

وی یادآور شد: آیت الله شهمیرزادی از جهات مختلف علمی، معنوی، تقوا و ویژه­گی جهادی برخوردار هستند و افتخار پیشوایی و امام جماعتی در مسجدی که شهید آیت الله غفاری در آن اقامه نماز می‌کردند نصیب وی شده است./9662/پ202/ص

ارسال نظرات