۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۲۰۲۶۵۰
نماینده رهبری در دانشگاه های خوزستان:

ولایت مداری شاخص ترین ویژگی حضرت زهرا است

خبرگزاری رسا ـ رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان بر الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) تأکید کرد و گفت: ولایت مداری شاخص ترین ویژگی حضرت فاطمه زهرا(س) است.
حجت الاسلام سيد محسن شفيعي

حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، با تبریک میلاد فرخنده حضرت صدیقه طاهره(س) اظهار داشت: از  ویژگی های حضرت زهرا(س) می توان جامعیت شخصیت ایشان را، مهم ترین ویژگی ذکر کرد.

 

وی افزود: بسیاری از افراد و شخصیت ها در جنبه ای قوی، ولی در بعد دیگر ضعیف هستند اما حضرت زهرا(س) در همه عرصه هایی که باید حضور داشته باشند حاضر بودند و شخصیت ایشان جامع بود.

 

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان در ادامه برخی از ویژگی های زهرای مرضیه(س) را برشمرد و گفت: از جمله خصوصیات ایشان می توان به روابط خانوادگی و تربیت فرزند اشاره کرد.

 

وی ایفای نقش مسؤولانه در جامعه را از دیگر ویژگی های حضرت فاطمه(س) بیان کرد و ادامه داد: رابطه با خداوند و رابطه اجتماعی از برترین خصوصیات شخصیتی حضرت زهرا(س) است.

 

حجت الاسلام شفیعی با تأکید بر این نکته که ولایت مداری شاخص ترین ویژگی حضرت زهرا(س) است خاطرنشان کرد: در شرایط حساس و پیچیده جامعه بعد از ارتحال پیامبر اکرم(س)، ایشان با بصیرت و دغدغه فراوان، مسئله ولایت را مورد تأکید قرار دادند.

 

 وی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در مسیر دفاع از ولایت هزینه های روحی و جسمی فراوانی را تحمل کرد، ولی دست از ولی امر خود برنداشت و از این راه کوتاه نیامد./945/ت303/ب

ارسال نظرات