۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۲۰۲۶۵۸
حجت الاسلام موسوی:

برخی مدعیان خط امام در حال عبور از اندیشه های ایشان هستند

خبرگزاری رسا ـ‌ رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) دفتر قم از برخی بی مهری ها در حق حضرت امام خمینی(ره) انتقاد کرد و گفت: متأسفانه عبور از اندیشه‌های امام از سوی کسانی که ادعای خط امام را دارند مشاهده می‌شود.
مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني (ره) حجت الاسلام سيد حبيب الله موسوي مراسم جشن بزرگ ميلاد حضرت زهرا(س) و امام خميني(ره) در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) دفتر قم در مراسم جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) که یک شنبه شب در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، بر ضرورت برگزاری مراسم‌های بزرگداشت ائمه اطهار(ع) و بزرگان دینی تأکید کرد و گفت: این مراسم‌ها سبب می‌شود که دوستداران این بزرگان دور هم جمع شوند و با فضائل و مناقب ایشان بیشتر آشنا شده و استفاده لازم را ببرنند.

وی با بیان این‌که در شهر قم می‌توانیم از مناسبت‌های ویژه امام خمینی(ره) استفاده بسیار مناسبی بکنیم، ابراز کرد: با بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) از سوی نخبگان و خواص می‌توانیم ذره‌ای از ویژگی‌های امام را به جوانان منتقل کنیم.

رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) دفتر قم با اشاره به این‌که نسل جوان محتاج به افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: ما باید از امام خمینی(ره) برای نسل جوان بیشتر سخن بگوییم و به نسلی که کمتر امام را شناخته اندیشه‌های راستینش را به آنها بشناسانیم.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان این‌که دانشگاه، حوزه، فرهنگ و جامعه نیاز به امام خمینی(ره) دارد، افزود: امروز انواع افکار انحرافی و عرفان‌های کاذب از سوی دشمنان به نسل جوان و جامعه منتقل می‌شود و ترویج عرفان و روش امام خمینی(ره) برای نسل جوان بهترین روش برای مقابله با این توطئه‌ها است.

وی با تأکید بر این‌که چنین مناسبت‌هایی باید نهادینه شود، گفت: امروز مراکز ویژه‌ای در راستای ترویج فرهنگ امام تأسیس شده که انحصارا برای امام کار می‌کنند و انتطار داریم در حوزه و دانشگاه و مراکز اداری نیز چنین مراکزی تأسیس شود.

رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) دفتر قم ادامه داد: مزکر مدیریت حوزه علمیه نیز به جا است که مدارس خاصی برای معرفی فلسفه و اندیشه سیاسی امام ایجاد کند و به وسیله بتوانیم امام را به خوبی نسل جوان و آینده معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر این‌که این انقلاب بی نام و نشان امام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست و امام را باید با انبیا، اولیا و ائمه مقایسه کرد، ابراز داشت: با وجود این سخنان شاهدیم که نسبت به امام خمینی(ره) بی مهری شده و در راهپیمایی‌ها و ادارات عکس امام کمتر مشاهده می‌شود و متأسفانه عبور از اندیشه‌های امام از سوی کسانی که ادعای خط امام را دارند مشاهده می‌شود./927/پ202/ج

ارسال نظرات