۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۰۲۷۰۵
مسؤول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

فقیرشدن کشورهای اسلامی آرزوی فراماسون جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: گفت: فراماسون جهانی از طریق فقر، اقتصاد و از طریق فحشا فرهنگ کشور اسلامی را نشانه رفته است.
ديدار نماينده ولي فقيه در کردستان با امام جمعه اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، مسؤول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ظهر امروز در نخستین نشست مسؤولان مراکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به رسیدن سعادت دنیا و آخرت با اشاره به تلاش های دشمنان برای مقابله با دین اسلام اظهار داشت: فراماسون جهانی تحت عنوان های مختلف  با مکاتب و مذاهب ساختگی در صدد دور کردن خدا از زندگی انسان و جایگزین شیطان به جای خداوند است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان هدف فراماسون جهانی را فقیر کردن ملت های مستضعف و همچنین نیازمند بودن اسلام به غرب و ترویج فحشا برای از بین بردن فرهنگ اسلامی عنوان کرد و گفت: فراماسون جهانی از طریق فقر، اقتصاد و از طریق فحشا فرهنگ کشور اسلامی را نشانه رفته است.

 

وی با اشاره به جنایات دشمنان در سال های گذشته اظهار داشت: دشمنان تلاش می کنند نشانه های اسلام را با حذف روسری که یک مظهر دینی است  از بین ببرند و با تحت فشار قرار دادن دانشجویان ایرانی می خواهند بر فرهنگ دینی و اسلامی ما لطمه بزنند.

 

دشمن با نفی لیبرالیسم و ماتریالیسم مخالف است

 

مسؤول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار داشت: دشمنان نمی خواستند دین حکومت کند اما امام خمینی(ره) خلاف گفتار خواستار حالکمیت خدا، دین و قوانین الهی شد و تاکید کرد با ورود به کشور اسلامی باید تمامی قوانین اسلامی رعایت شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با تأکید بر این که مشکل انقلاب اسلامی مشکل اقتصاد نیست، گفت: آنها با نظام جمهوری اسلامی مخالف اند چرا که امام خمینی(ره) مبانی لیبرالیسم و ماتریالیسم را نفی کرد و ابهت و حیثیت آنها را شکست.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امام خمینی(ره) با پایه گذاری نهضت اسلامی به دنیا نشان داد که حکومت اسلامی می تواند پیشرفت کند ، تحریم های امروز نشاندهنده پیشرفت است و فشارهای اقتصادی هم نمی تواند مانع حرکات های رو به جلو شود.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب، اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام کرد: دشمن برای ضربه به اسلام به تحریم های اقتصادی و جنگ نرم متوسل شده است که رهبر معظم انقلاب با تعیین شعار سال خواستار عزم ملی و مدیریتی برای مقابله با توطئه ها شدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر انقلاب را بهترین روش مقابله با تحریم های اقتصادی و فشارهای معیشتی داخل کشور عنوان کرد و افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت صحیح و همچنین همراهی مردم است.

 

 وعده الهی جهانی شدن حکومت اسلامی است

 

رییس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به موضوع فرهنگ پرداخت و گفت: در مقابل فرهنگ شیطانی غرب فرهنگ برگرفته از فطرت الهی که همان فرهنگ اسلامی است قرار دارد که می تواند انسان را در دنیا و آخرت سعادتمند کند.

 

وی تأکید کرد: در حالی که در دنیای امروز جنگ تمدنها و فرهنگ ها حاکم است وعده الهی است که فرهنگ اسلامی بر جهان حکومت خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی  با اشاره به آیات سوره فتح گفت: خداوند در این آیات وعده قدرتمند شدن حکومت اسلامی را داده است که موجب خشم و غضب دشمنان می شود، امروزه نظام جمهوری اسلامی و وجود نهاد رهبری مصداقی بر این آیه است.

 

وی با بیان این که دشمنان با تفرقه افکنی بین مسلمانان در تلاش اند تا وحدت حکومت اسلامی را از بین برند، اظهار کرد: دشمن برای شیعه و سنی اهمیتی قائل نیست هدف دشمن از بین بردن وحدت و انسجام بین مسلمانان است.

 

مدیرت جهادی نیازمند تفکر اسلامی است

 

نماینده ولی فقیه در کردستان تأکید کرد: باید با توجه به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری باید با عزم ملی، مدیریت جهادی ضمن مقابله با مشکلات اقتصادی و فرهنگی، اخوت اسلامی را حفظ کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی گفت: مدیریت جهادی نیازمند تفکر اسلامی است با تفکر و فرهنگ غربی نمی توان بر مشکلات فارغ شد، برخی مسؤولان سکولاریسم برخورد می کنند این درحالی است که باید تفکر مدیران و مسؤلان منطبق با دین اسلام و قرآن باشد.

 

وی دین مداری را شرط مدیریت جهادی خواند و افزود: برای جهادی عمل کردن باید انگیزه جهادی باشد که این امر هم با قرب الهی حاصل می شود.

 

حجت الاسلام والمسلیمن حسینی شاهرودی افزود: برای مدیرت جهادی باید دشمن شناس و دشمن ستیز بود، در مسائل مربوط به دین و آرمان بصیرت، هوشمندی و قاطعیت لازم است نه سازش.

 

وی در پایان با اشاره به تنوع قومیتی در غرب کشور گفت: باید  با حفظ وحدت شیعه و سنی فرهنگ اسلام ناب محمدی در غرب کشور تجلی یابد تا ضمن الگو شدن برای دیگر نقاط کشور برای سایر کشورها نیز الگو باشیم./1301/پ201/س

ارسال نظرات