۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۰۲۹۷۵
فردا در زنجان؛

همایش «رسالت روحانیون در تبیین بیانات مقام معظم رهبری پیرامون فرهنگ» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش رسالت روحانیون در تبیین بیانات مقام معظم رهبری پیرامون فرهنگ فردا با حضور روحانیون و اعضای شورای عمومی فرهنگ استان زنجان برگزار خواهد شد.
همایش «رسالت روحانیون در تبیین بیانات مقام معظم رهبری پیرامون فرهنگ» برگزار می شود

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری همایش رسالت روحانیون در تبیین بیانات مقام معظم رهبری پیرامون فرهنگ همزمان با 4 اردیبهشت در زنجان خبر داد و اظهار داشت: نقش اثر گذار روحانیون در جامعه و بین اقشار مختلف قابل چشم پوشی نیست و در همین راستا همایش رسالت روحانیون در تبیین بیانات رهبری پیرامون فرهنگ عمومی در زنجان برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری بیان شد تاکید کرد: با توجه به اهمیت مقوله فرهنگ در جامعه و شعار امسال که از سوی رهبر انقلاب مطرح شده است این همایش با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی و روحانیون در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می شود.

 

وی در ادامه روحانیون را سبب اعتلای فرهنگ در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم به برکت روحانیون بتوانیم گام های بلندی در عرصه فرهنگ و هنر برداریم و بر منویات رهبر انقلاب که به جهت اهمیت مقوله فرهنگ، امسال به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نام گرفته است، جامه عمل بپوشانیم.

 

آقای مقدم در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این همایش ابراز داشت: این همایش در راستای بهره گیری از حضور روحانیون برای توجه به مقوله فرهنگ در جامعه و گسترش فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

 

گفتنی است؛ بنابر اعلام مسؤولان همایش، این همایش با حضور حجت الاسلام سید حسین شاهمرادی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار خواهد شد. /949/ت303/ب

ارسال نظرات