۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۰۳۰۲۰

بیش از 3500 طلبه در حوزه های علمیه خواهران خوزستان تحصیل می کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با بیان این که تا کنون 450 طلبه خواهر از حوزه علمیه خوزستان فارغ التحصیل شده اند، گفت: هم اکنون 3555 نفر در حوزه های علمیه خواهران خوزستان تحصیل می کنند.
حجت الاسلام عبدالامير سلطاني، مدير حوزه هاي علميه خواهران خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالامیر سلطانی، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، پیش از ظهر امروز، در دیدار جمعی از مدیران، مسؤولان و طلاب حوزه های عملیه خواهران شهرستان های اهواز، باوی و کارون با نماینده ولی فقیه در خوزستان، که در حسینیه حضرت بقیه الله(عج) اهواز، برگزار شد، خواهران طلبه را سربازان و  افسران جنگ نرم دانست و اظهار داشت: این خواهران می توانند با حجاب، عفت و درس خود در جامعه الگو باشند.

 

وی با بیان این نکته که زن می تواند در همه زمینه های الگو باشد، افزود: بانوان در زمینه صبر و پایداری بر ارزش های دینی و اسلامی، می توانند برای همگان الگو باشند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در ادامه از فعالیت 27 حوزه علمیه خواهران در شهرهای گوناگون خوزستان خبر داد و گفت: از این تعداد 23 حوزه سطح 2 هستند.

 

وی تعداد حوزه های علمیه خواهران در سطح سه را 4 حوزه بیان کرد و ادامه داد: هم اکنون 3555 نفر در حوزه های علمیه خواهران خوزستان تحصیل می کنند.

 

حجت‌الاسلام سلطانی در ادامه فعالیت های حوزه علمیه خواهران خوزستان را تشریح کرد و ادامه داد: تا کنون 450 نفر از این حوزه ها فارغ التحصیل شده اند.

 

وی در ادامه به معرفی رشته های راه اندازی شده در حوزه های علمیه خواهران در شهرهای گوناگون استان خوزستان پرداخت و یادآور شد: رشته های کلام، فقه، اصول و تاریخ از جمله رشته هایی است که در این حوزه ها تدریس می شود.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، فلسفه، تفسیر و علوم قرآنی را از دیگر رشته هایی معرفی کرد که طلاب علوم دینی خواهر، در حوزه های علمیه استان خوزستان در آنها مشغول به تحصیل هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: طلاب علوم دینی خواهر، حوزه های علمیه استان خوزستان به صورت حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری در مدارس گوناگون در حال تحصیل هستند.

 

حجت‌الاسلام سلطانی ابرازداشت: فعالیت های علمی بر اساس سیاست های ابلاغ شده از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه انجام می شود./945/پ202/غ

ارسال نظرات