۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۰۳۰۳۲
در قالب نمایش رادیویی انجام می‌شود؛

بررسی ابعاد شخصیتی شهید مطهری در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ‌ نمایش رادیویی «یادداشت‌های یک دوست» در برنامه «باغ تماشا» پخش می‌شود.
باغ تماشا، راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در آستانه سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و هفته گرامیداشت مقام معلم، نمایش رادیویی «یادداشت‌های یک دوست» در برنامه «باغ تماشا» پخش می‌شود.

این نمایش رادیویی نگاهی دارد به ابعاد شخصیتی، علمی و مبارزاتی استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری که به سفارش واحد نمایش رادیو معارف در مرکز هنرهای نمایشی رادیو به تهیه کنندگی شهریار کرمی و کارگردانی جواد پیشگو تولید شده که در 10 قسمت از شنبه 6 اردیبهشت 93 از برنامه  «باغ تماشا» پخش می‌شود.

نمایش رادیویی «یادداشت‌های یک دوست» بر اساس نوشته غلامرضا کاووسی و روایت بهروز رضوی است که علی میلانی، عباس وفایی، شمسی صادقی، صدیقه کیانفر، نازنین مهیمنی، فریبا متخصص، ماندانا اصلانی و رحمان باقریان در آن به ایفای نقش پرداخته اند و توسط محسن مه‌آبادی برای رادیو معارف تنظیم شده است.

برنامه «باغ تماشا» کاری است از واحد نمایش که هر روز به جز جمعه ها از ساعت 17:30 از رادیو معارف پخش می‌شود. علاقمندان به دریافت نمایش های رادیویی این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «باغ تماشا» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./919/د102/ن

 

ارسال نظرات