۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۰۳۱۲۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

سبک زندگی غرب با هیچ یک از مبانی دینی و انقلابی ما سازگاری ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به مسأله سبک زندگی اسلامی ایرانی اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه جامعه امروز درگیر شیوه زندگی غربی شده است، گفت: سبک زندگی غرب با هیچ یک از مبانی دینی و انقلابی ما سازگاری ندارد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام والمسلیمن صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بهشهر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، بر ضرورت تحقق عملی شعار امسال با وحدت و همدلی ملت و دولت تأکید کرد.

 

وی با بیان این که متأسفانه برخی مسؤولان تنها نگاه شعاری نسبت به شعار سال دارند، خاطرنشان کرد: هر گونه نگاه سطحی نسبت به نامگذاری هر ساله مقام معظم رهبری غیر قابل پذیرش است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مقام معظم رهبری هر ساله با انتخاب عنوانی برای سال جدید، مسیر پیشرفت و توسعه کشور را تعیین می کنند، تصریح کرد: تحقق عملی مطالبات رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ کشور را در رسیدن به سند چشم انداز بیست ساله کشور نزدیک تر می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با اشاره به این که استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب با دو ابزار اقتصاد و فرهنگ همواره تلاش کرده نظام اسلامی را دچار چالش کند، ادامه داد: مدیریت مدبرانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مانع از تحقق اهداف و برنامه های دشمنان در کشورمان شده است.

 

امام جمعه بهشهر بیان داشت: فرهنگ باید در همه ابعاد زندگی جامعه به کار نهادینه شود، در بخش اقتصاد هم، اقتصاد جمعی ما باید با تدابیر مسؤولان به سمت رونق پیش رود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که فرهنگ دینی و انقلابی بهترین سد در مقابل تهاجم فرهنگی غرب است، تصریح کرد: باید با تقویت مبانی دینی و انقلابی، جامعه را در برابر هجوم فرهنگی استکبار جهانی تجهیز کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری در ادامه سخنان خود به سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با بیان این که مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد باید با جدیت بیشتری دنبال شود، خاطرنشان کرد: اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی کشورمان را در برابر تحریم های اقتصادی غرب مصون می دارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی بستری برای خودکفایی کشور در بخش های مختلف فراهم می کند، افزود: همه دستگاه های اجرایی باید رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و اقتصادی را به عنوان منشوری برای برنامه های آتی خود مورد توجه قرار دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با بیان این که غرب همه توان خود را برای انزوای ایران اسلامی در عرصه جهانی به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر هجوم فرهنگی و اقتصادی غرب مانع از تحقق نقشه های دشمنان شد.

 

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که مردم کشورمان در سه دهه اخیر در برابر تحریم ها و تهدید های نظامی و اقتصادی استکبار جهانی با صلابت ایستادند و از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع کردند، بیان داشت: امروز نیز ملت ایران علیرغم مشکلات موجود همچنان پای عهد و پیمان خود با انقلاب و نظام هستند و مدافع حقیقی کشور خواهند ماند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله سبک زندگی اسلامی ایرانی اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه جامعه امروز درگیر شیوه زندگی غربی شده است، خاطرنشان کرد: سبک زندگی غرب با هیچ یک از مبانی دینی و انقلابی ما سازگاری ندارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با بیان این که تنها سبک زندگی اسلامی ایرانی می تواند خانواده ها و عموم جامعه را در مسیر پویایی و رشد قرار دهد، تصریح کرد: سبک زندگی غربی تنها گذرداندن عمر به روزمرگی و دوری از اخلاق و مبانی دینی است./950/پ202/ب

ارسال نظرات