۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۰۳۱۳۳
سردار فضلی:

کردستان مجاهدت شهید کاوه را فراموش نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ جانشین بسیج مستضعفین، اخلاص، مجاهدت، خداترسی، فداکاری و تعالی معنوی را از ویژگی های بارز شهید کاوه برشمرد و گفت: فرهنگ و اخلاق شهید که حتی ضدانقلاب را هم جذب خود می کرد، هنوز هم در کردستان ساری و جاری است.
پدر شهيد کاوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم چهلمین روز درگذشت حاج محمد کاوه، پدر سردار شهید کاوه صبح امروز با حضور محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان، مسؤولان استانی و کشوری و همرزمان شهید در محل مهدیه مشهد برگزار شد.

 

سردار علی فضلی، جانشین بسیج مستضعفین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 23 هزار شهید استان های خراسان، گفت: حاج محمد کاوه در واقع نه تنها پدر شهید کاوه بلکه پدر معنوی همه این شهیدان است.

 

وی در ادامه به مجاهدت های حاج محمد کاوه در پرورش فرزندی همچون شهید کاوه اشاره و تصریح کرد: برای سخن گفتن از کاوه باید بازگردیم به آنچه امام خمینی(ره) در تفسیر حضور مردم در انقلاب اسلامی و مجاهدت در راه خدا فرمودند انقلاب اسلامی بر سه پایه قرآن، عترت و مردم استوار است.

 

فضلی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت پدر شهید کاوه، افزود: پدر شهید کاوه نیز تمام تلاش خود را برای پرورش رزمنده و مبارزی برای دفاع از دین و آیین الهی به کار گرفت.

 

جانشین بسیج مستضعفین با اشاره به ناامنی ها و مشکلات ضدانقلاب در بدو انقلاب، اظهار کرد: در شرایطی که در یک روز74 ترور توسط منافقان اتفاق می افتاد، اگر نبود فداکاری و مجاهدت کاوه ها، عبور از این معرکه ها به سادگی ممکن نبود.

 

وی با اشاره به نقش شهید کاوه در ایجاد امنیت و پاکسازی مناطق غرب کشور خصوصا ارتفاعات 2519 و نیز تشکیل تیپ ویژه شهدا گفت: رشادت های این شهید بزرگوار به حدی بود که ضدانقلاب برای سر او جایزه تعیین کرد.

 

فضلی در ادامه، اخلاص، مجاهدت، خداترسی، فداکاری و تعالی معنوی را از ویژگی های بارز شهید کاوه عنوان کرد و گفت: فرهنگ و اخلاق شهید که حتی ضدانقلاب را هم جذب خود می کرد، هنوز هم در کردستان ساری و جاری است./930/پ202/ب

ارسال نظرات