۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۰۳۲۸۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله:

بسیج همیشه در برابر بحران‌های داخلی و خارجی محکم ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله با تأکید بر این‌که در هیچ زمانی بسیج مانند امروز قوی نبوده است، گفت: بسیج همیشه در برابر بحران‌های داخلی و خارجی محکم ایستاده است.
حجت الاسلام عبدالعي گواهي نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران،‌ با بیان این‌که رزمایش الی بیت المقدس در حال برگزاری است، گفت:‌ این رزمایش با عظمت در پنج نقطه تهران در حال برگزاری است و امروز به پایان می‌رسد.

وی یکی از کارهای مهم نیروهای نظامی و بسیج را آمادگی‌های نظامی در راه دفاع از میهن خواند و ابراز کرد:‌ از این رو هر از گاهی رزمایشی برگزار می‌شود تا قدرت نیروهای نظامی به نمایش درآید تا دشمنان نیز تحقیر شوند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله با اشاره به اهداف این رزمایش، اظهار کرد:‌ اعلام آمادگی و آموزش دیدن گروه‌ها، دفاع شهری و عهد و پیمان با رهبری از جمله اهداف این رزمایش است.

حجت‌الاسلام گواهی با تأکید بر این‌که بسیج همیشه چشم امید مستضعفان بوده است، گفت:‌ بسیج مفسر گلواژه‌های ایثار و شهادت، قدرت پایان ناپذیر، مظهر ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان و دفاع از ارزرش‌های اسلامی است.

وی با بیان این‌که بسیج فرزند صالح امام راحل و امروز نیز در رکاب رهبر انقلاب است، گفت:‌ بسیج در برابر همه بحران‌های داخلی و خارجی ایستادگی می‌کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله ادامه داد:‌ بسیجیان به راه و آرمان‌های امام راحل و شهدا وفادار بوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و در حوادث داخلی و خارجی انجام وظیفه می‌کنند.

حجت‌الاسلام گواهی با بیان این‌که امروز بسیج به عنوان قوه محرکه اقتصاد مقاومتی حرکت می‌کند، گفت: امروز بسیج در عرصه‌های اجتماعی همچون؛ عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر فعالیت‌های مثبتی دارد.

وی با تأکید بر این‌که بسیج در بحران‌ها و تهدیهدهای نظامی همیشه استوار بوده است، اظهارکرد:‌ به کسانی که تهدیدهای نظامی شان سال‌ها است روی میز باقی مانده اعلام می‌کنیم، آزموده را آزمودن خطا است و این اشتباهی که در طول این چند سال مکرر انجام دادید دیگر انجام ندهید.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله با تأکید بر این‌که در هیچ زمانی بسیج مانند امروز قوی نبوده است، افزود: امروز بسیج در کنار مردم در صحنه دفاع از انقلاب با آمادگی صد درصدی حضور دارد./927/پ202/ج

ارسال نظرات