۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۰۳۳۳۴

هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ هجدهمین دوره مسابقات کشوری اذان، ابتهال و تواشیح اردیبهشت ماه در آبادان برگزار می‌شود.
هجدهمين دوره مسابقات اذان، تواشيح و ابتهال

حجت‌الاسلام هادی شفیع‌زاده، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح در آبادان خبر داد و گفت: این مسابقات از دهم تا شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

وی با بیان این که آبادان نخستین شهرستانی است که میزبانی این دوره از مسابقات را بر عهده خواهد داشت، افزود: بیش از 300 فعال قرآنی از سراسر کشور جهت شرکت در این مسابقات در آبادان حضور پیدا می کنند.

حجت الاسلام شفیع زاده به ظرفیت های قرآنی و مذهبی استان خوزستان اشاره کرد و تصریح کرد: 5 گروه تواشیح به همراه 5 مبتهل در این دوره از رقابت‌ها به نمایندگی از استان خوزستان حضور خواهند داشت.

وی با بیان این که آقایان محمود یزدی و اکبر مرادی به عنوان مؤذنان خوزستانی در هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح شرکت خواهند کرد، گفت: برگزاری مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح در خوزستان گامی مؤثر در پیشبرد اهداف فرهنگی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام شفیع زاده برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته مصری و دیگر قاریان بین المللی را از دیگر برنامه های این دوره از مسابقات عنوان کرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در پایان سخنان خود از همه نهادها و ارگان ها جهت برگزاری هر چه بهتر هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح در آبادان دعوت کرد./9464/ت303/ب

ارسال نظرات