۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۰۳۴۵۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

طرح استکباری غرب برای منزوی کردن ایران با شکست سنگین رو‌به‌رو شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که غرب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خود را در جهت انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: طرح استکباری کشورهای غربی برای منزوی کردن ایران در عرصه جهانی با شکستی سنگین مواجه شده است.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان ظهر امروز در دیدار جامعه کارگری استان در گرگان به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: توجه خاص مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد نشان دهنده حساسیت این بخش است.

 

وی با بیان این که شرایط امروز کشور بسیار قابل اهمیت است، افزود: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جنگ نظامی را به ما تحمیل کرد و کشور را به مدت هشت سال با جنگ درگیر کرد اما با موفقیت ایران در جنگ تحمیلی دشمن سعی دارد تا با مسائل اقتصادی به این کشور ضربه بزند.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که اقتصاد در هر کشور بسیار مهم است، اظهار داشت: حل مشکلات اقتصادی در بخش های مختلف کشور نیازمند عزم ملی است تا شاهد رونق این بخش باشیم.

 

وی با تأکید براین که برای توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور، سرمایه باید با کار همراه شود، تصریح کرد: توسعه اقتصادی کشور را در برابر هر نوع تهدید خارجی واکسینه می کند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که غرب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خود را در جهت انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: طرح استکباری کشورهای غربی برای منزوی کردن ایران در عرصه جهانی با شکستی سنگین رو به رو شده است.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که با بیان این که تحریم های 35 ساله غرب علیه ملت ایران بستری را برای پویایی و پیشرفت کشور فراهم کرده است، بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران علیرغم تحریم های ظالمانه غرب به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافته است.

 

امام جمعه گرگان با تأکید بر این که ملت ایران هیچ گاه از مسیر پیشرفت و توسعه منحرف نخواهند شد، ادامه داد: غرب باید بداند که مردم کشورمان همواره در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب پیشگام بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه سخنان خود سرمایه و کارگر را از موارد بسیار مهم در مسئله اقتصاد و رابطه کارگر و کارفرما را یکی از نکات بسیار اثرگذار در تولید دانست و  یادآورشد: سرمایه به تنهایی نمی تواند در مسائل اقتصادی نقش بسیاری را داشته باشد و از طرفی هم اگر کارگر توانمند نباشد بازهم اقتصاد دچار مشکل خواهد شد.

 

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تخصص گرایی در عرصه تولیدی کشور تأکید کرد و با بیان این که توانمندی و متخصص بودن یک کارگر باعث شکوفایی اقتصاد یک کشور خواهد شد، گفت: باید کارگر جوان و دانشجویان در میدان عمل وارد شوند تا شاهد اقتصاد متعالی در کشور باشیم و مشکلات اقتصادی برطرف شوند.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که دنیای امروز بر مبنای علم، تدبیر و برنامه در حال پیشرفت است، افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری به مسائل دانش بنیان باید سعی شود تا در کشور از این سرمایه به صورت خوب استفاده شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: در صورتی که کارگران ما وارد میدان کار شوند و با کمبود علم مواجه باشند باید نسبت به افزایش سطح علمی خود اقدام کنند./950/پ202/س

ارسال نظرات