۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۲۰۳۵۲۸

نشست مدیران حوزه علمیه خوزستان با معاون تبلیغ حوزه علمیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست مدیران حوزه علمیه خوزستان با معاون تبلیغ حوزه علمیه کشور عصر امروز با تصویب 4 لایحه برگزار شد.
نشست معاون تبليغ حوزه علميه با مديريت حوزه علميه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ حوزه علمیه کشور با مدیر و معاونان مدیریت حوزه علمیه خوزستان، عصر امروز، در مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این نشست که با حضور مدیران، اساتید و معاونان حوزه علمیه خوزستان برگزار شد مسایل روز حوزه علمیه خوزستان بررسی و لوایحی درباره اصلاح برخی موانع در سیستم اداری حوزه و ارتقا سطح تبلیغ مصوب شد.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی در این نشست انجام فعالیت های گسترده فرهنگی در سطح استان را مهم‎ترین عامل بازدارنده تهاجمات گسترده غرب دانست و اظهار داشت: در این برهه از زمان، تنها عاملی که می تواند در برابر همه آنها مقابله و نابود سازد، کارهای فرهنگی است و این کار هم اکنون به وسیله حوزه های علمیه در حال انجام است.

 

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که افزایش سهمیه نقاط تبلیغی، یکی از ضرورت های حوزه علمیه خوزستان است، ادامه داد: دشمن هم اکنون تلاش بسیاری را برای تجهیز علمی فرق ضاله به کار گرفته است که اگر مبلغان مدارس علمیه به صورت گسترده وارد عمل نشوند، استان شهید پرور خوزستان در چالشی بزرگ گرفتار خواهد شد؛ از این رو یکی از دغدغه های اصلی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، افزایش سهمیه اعزام مبلغ به مناطق حاشیه استان است.

گفتنی است، در پایان این نشست که با 4 مصوبه به پایان رسید، برخی از مدیران و مسؤولان مدارس علمیه خوزستان به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند./9465/پ203/غ

ارسال نظرات