۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۰۳۶۷۶

آفریقای مرکزی صحنه هولوکاست واقعی

خبرگزاری رسا ـ مسیحیان تندرو از ماه دسامبر گذشته تا به امروز طی حملاتی علیه مسلمانان صدها تن از آنان را قتل عام کرده و بیش از ۳۰۰ هزار نفر را وادار به ترک خانه و کاشانه خود کردند.
آفريقاي مرکزي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، تی آر تی در خبری گفت: مردم مسلمان جمهوری آفریقای مرکزی از بانگویی پایتخت این کشور تخلیه شدند.

 

به دنبال قتل عام های گروه های تندری مسیحی «آنتی بالاکا»، سربازان صلح آفریقا، تحت تدابیر شدید امنیتی مسلمانان را از منطقه خارج ساختند.

 

1300 مسلمان لوازم مورد نیاز خود را بار کامیون ها کرده و خانه و کاشانه خود را ترک کردند.

 

مسلمانان در این باره، گفتند: چندین ماه است با ترس و وحشت زندگی کرده و همسران و فرزندانشان قتل عام می شوند، از این رو چاره ای جز ترک خانه و کاشانه خود ندارند.

 

این مسلمانان همچنین اعلام کردند که تصمیم دارند به دو قصبه در مرز چاد بروند.

 

گفتنی است، هر روز تعداد زیادی از مسلمانان در بانگویی کشته می شوند، حتی قافله های مسلمانان در حال فرار از شهر نیز مورد حمله قرار می گیرند.

 

با رفتن آخرین قافله، مسیحیان تندروی چماق به دست، به محله مسلمانان حمله کرده و ظرف چند دقیقه خانه ها و مساجد را غارت می کنند.

 

براساس گزارش های رسیده سازمان همکاری های اسلامی به منظور روشن شدن حقایق هیأتی به بانگویی اعزام کرده که این هیأت به مدت سه روز به بررسی در این شهر خواهند پرداخت.

 

گفتنی است، مسیحیان تندرو از ماه دسامبر گذشته تا به امروز طی حملاتی علیه مسلمانان صدها تن از آنان را قتل عام کرده و بیش از 300 هزار نفر از این افراد را وادار به ترک خانه و کاشانه خود کردند.

 

متاسفانه اکثر جوامع به اصطلاح حقوق بشری و حتی کشورهای داعیه دار اجحاف علیه یهودیان در هولوکاست، این قتل عام و نسل کشی مسلمانان را با سکوت به نظاره نشسته اند./993/1409/ح

ارسال نظرات