۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۲۰۳۷۰۵
با عرضه بیش از ۳۵۰ هزار عنوان کتاب؛

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب با حضور رییس جمهور آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس‌جمهور در مصلای تهران آغاز به کار کرد.
 رييس جمهور افتتاح نمايشگاه کتاب با حضور رييس جمهور

به گزارش خبرگزاری رسا، بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز (سه شنبه) با حضور رییس‌جمهوری در مصلای تهران آغاز به کار کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با حضور در محل برگزاری بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از برخی قسمت های این نمایشگاه از جمله آثار ناشران برگزیده بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و آثار و کتب ناشران برگزیده قرار گرفت.

 

در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی و کتابخوانی کشور 2330 ناشر داخلی شامل 1296 ناشر در بخش عمومی (شبستان)، 623 ناشر در بخش دانشگاهی، 283 ناشر در بخش کودک و نوجوان و 128 ناشر در بخش آموزشی حضور دارند که 266 هزار و 429 عنوان کتاب را در نمایشگاه عرضه می‌کنند.


همچنین ناشران خارجی از کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، ژاپن، ونزوئلا، مکزیک، روسیه، قطر، عمان و چین نیز با 107 هزار عنوان کتاب لاتین و 25 هزار عنوان کتاب عربی در این نمایشگاه حضور دارند.

 

رییس‌جمهوری قرار است تا لحظاتی دیگر در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سخنرانی کند. /924/

ارسال نظرات