۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۰۳۷۱۱
امام جمعه بروجرد:

کارگران اصلی ترین رکن اقتصاد کشور هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که استقلال اقتصادی از ارکان عزت جامعه است، گفت: کارگران نقش بسزایی در اقتصاد مقاومتی دارند.
کارگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد صبح امروز در جمع نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، با بیان این که کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند، گفت: کارگران نقش بسزایی در اقتصاد مقاومتی دارند.

وی با بیان این که سلامت جسم و روح افراد مرهون کار و فعالیت است، بیان داشت: کم کاری موجب کاهش کیفیت و بازده کاری شده و بیماری جسمی در میان افراد آن جامعه افزایش می‌یابد.

امام جمعه بروجرد با بیان این که کارگران سنگرداران تولید هستند، افزود: سربلندی یک ملت در گرو تلاش و مجاهدت کارگران آن است.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به این که کارگران بیشترین فشار در عرصه کار و تلاش را تحمل می کنند، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از کارگران که اصلی‌ترین رکن اقتصاد کشور هستند، حمایت جدی کنند.

وی تصریح کرد: در جامعه اسلامی منزلت کار و حقوق کارگر باید مورد اهمیت بیشتر قرار بگیرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، بیان داشت: حمایت از کار و کارگر در راستای محقق شدن شعار سال و پیروز شدن در جنگ اقتصادی، نقش بسزایی دارد.

وی تصریح کرد: بهره وری از منابع و سرمایه‌های موجود، تولید با کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید و رعایت الگوی مصرف، اقتصاد جامعه را مقاوم می کند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به تحریم های دشمن، افزود: دشمنان با هدف قرار دادن اقتصاد به دنبال تسلیم شدن ما هستند.

وی با بیان این که کشوری که وابستگی اقتصادی داشته باشد، نمی‌تواند ادعای استقلال سیاسی کند، خاطرنشان کرد: با حمایت از کارگر و کارگر در راستای تحقق شعار سال و استقلال اقتصادی تلاش کنند.

امام جمعه بروجرد در ادامه با تأکید براین که برای ناکام ماندن دشمنان اسلام باید پایه های اقتصادی را قوی کنیم، بیان داشت: کارگران مهم ترین رکن اقتصاد در جامعه هستند، بنابراین حمایت کارگران نخستین گام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است./9451/پ202/ب

ارسال نظرات