۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۲۰۳۷۳۶

آیین تجلیل از اعضای ستاد دهه فجر خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین تجلیل از اعضای ستاد دهه فجر خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.
تجليل از اعضاي ستاد دهه فجر خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین تجلیل از اعضای ستاد دهه فجر خوزستان، ظهر امروز با حضور آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در حسینیه حضرت بقیه الله اهواز، برگزار شد.

در این مراسم از مسؤولان و اعضای ستاد دهه فجر خوزستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد که از آن جمله می توان به عبدالحسین مقتدایی، استاندار خوزستان و عبدالعزیز فدعمی فرماندار پیشین اهواز اشاره کرد.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

تقدیر از محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، جاسم صفات، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم انجام شد.

در مراسم تجلیل از اعضای ستاد دهه فجر خوزستان، از عیدی فعال، از مبارزان انقلاب اسلامی استان خوزستان به بیان خاطرات خود پرداخت و به نقش آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در به ثمر رسیدن مبارزات مردمی اشاره کرد.

همچنین در این مراسم از سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان و حجت الاسلام سید محمود موسوی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در این سپاه تقدیر شد./945/پ203/غ

ارسال نظرات