۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۲۰۳۷۸۴
نماینده مردم تهران در مجلس:

مردم صداقت مسؤولان را با رفتارشان می سنجند/ نوعی وادادگی فرهنگی در برخی مدیران مشاهده می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از خود گذشتگی و ایثار یکی از شاخصه‏های مدیریت جهادی است؛ مدیریتی که بیشترین حقوق، مزایا و امکانات را در اختیار دارد ولی باز‏دهی‏اش مانند یک مدیر معمولی است را نمی‏توان مدیریت جهادی نامید.
مهدي کوچک زاده، عضو کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس
دکتر مهدی کوچک‏زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: دشمن از دو طریق در‏صدد به زانو در آوردن انقلاب اسلامی و ملت ایران است، یکی گرفتن هویت فرهنگی و دیگری حصر اقتصادی و تشدید فشار تحریم‏ها علیه ملت ایران است.
وی با اشاره به نام‏گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب در زمینه فرهنگ و اقتصاد تصریح کرد: این دو مقوله طی بیست سال گذشته مکررا مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و اگر دقت کنید ایشان در یک دوره بحث تهاجم و شبیخون فرهنگی را مطرح کردند و از طرف دیگر نام‏گذاری سال‏های اخیر درباره مسائل اقتصادی بوده است.
کوچک‏زاده در ادامه افزود: نام‏گذاری امسال تلفیقی از مشکلاتی است که مردم سال‏هاست با آن دست و پنجه نرم می‏کنند و این یعنی تحریم‏ها شکل بسیار جنایت‏کارانه‏ای به خود گرفته و از نظر فرهنگی هم نوعی وادادگی در رفتار دولت‏مردان مشاهده می‏شود.
وی با اشاره به اظهارات چند روز پیش رییس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اینکه آقایان می‏گویند ما هنر متعهد و غیر متعهد نداریم و یا اینکه بهترین ممیزی افکار عمومی است بدانند که دارند هنر متعهد را خدشه‏دار می‏کنند و ممیزی که یک کار منطقی و عقلایی است را زیر سوال می‏برند و در حقیقت رفتارهای دولت‏مردان این نگرانی را تشدید می‏کند.
کوچک زاده در ادامه به هجمه‏های دشمنان و استکبار جهانی علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: مشکلات کشوری که انقلاب اسلامی را به دنیا عرضه کرده به خاطر عمیق بودن کینه دشمن بدون شک بسیار گسترده است و برخلاف خواست دشمنان، ملت ایران به پیشرفت‏های قابل توجهی دست پیدا کرده‏اند و این پیشرفت‏ها باعث شد دشمنان در کینه‏توزی خود حریص‏تر باشند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، عزم ملی را راه‏کار اصلی برون‏رفت از مشکلات کشور در زمینه فرهنگی و اقتصادی دانست و اظهار داشت: مشکلات در حدی نیست که اگر چند مسؤول صرفا برنامه‏ریزی خالصانه کنند و در یک مسیری به صورت متحد گام بردارند حل شود، بلکه در این راه‏کار عزم ملی و مدیریت جهادی به تلفیق هم راه برون‏رفت این مشکل بزرگ است.
وی با اشاره به اینکه اشرافی‏گری مسؤولان سم مهلک عزم ملی است گفت: از خود گذشتگی و ایثار یکی از شاخصه‏های مدیریت جهادی است و مدیریتی که بیشترین حقوق، مزایا و امکانات را در اختیار دارد ولی بازدهی‏اش مانند یک مدیر معمولی است را نمی‏توان مدیریت جهادی نامید.
کوچک زاده در پایان تاکید کرد: اگر مسؤولین توقع دارند که مردم حرف‏هایشان را قبول کنند باید در رفتارشان نشان دهند که نگران وضعیت معیشتی مردم هستند نه اینکه صبح در شمال کشور و عصر در کیش در حال تفریح باشند و در کاخ سعد آباد جشن‏های اشرافی برگزار کنند، چون این امور باعث می‏شود مردم از همراهی با دولت خودداری کنند./922/ت302/ج
ارسال نظرات