۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۲۰۳۸۳۲
تولیت مسجد مقدس جمکران:

تقویت سنگر مساجد مهم ترین راهبرد برای خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان این‌که مهم ترین راهبرد خنثی‌کردن تهاجم فرهنگی دشمن تقویت سنگر مساجد است، گفت: برای رهایی از تهاجمات فرهنگی باید این سنگر مهم را تقویت کنیم.
حجت‌الاسلام محمد حسن رحيميان توليت مسجد مقدس جمکران حجت‌الاسلام محمد حسن رحيميان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران، شب گذشته در مراسم افتتاح استودیو و اتاق فرمان پخش زنده صوتی و تصویری مسجد مقدس جمکران با بیان این‌که مهم ترین راهبرد خنثی‌کردن تهاجم فرهنگی دشمن تقویت سنگر مساجد است، گفت: برای رهایی از تهاجمات فرهنگی باید این سنگر مهم را تقویت کنیم.
وی افزود: امروزه در دنیاع فسادها، تباهی ها، گرفتاری‌ها، اعتیادها و ناهنجاری‌ها مربوط به افرادی است که ارتباط با مسجد ندارند و خود را با حضور در این سنگر حفظ نکرده‌اند.
تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به این ‌مطلب که تباهی و فساد در زمان معاصر از طریق امواج و ماهواره‌ها است که بر سر ملت ها می‌بارد، اظهار داشت: در این بین تنها اهل مساجد هستند که در سلامت خواهند بود و امواج تباهی و فساد آنها را در بر نخواهد گرفت.
سنگر اصلی و مهم‌ترین پایگاه فرهنگی مسجد است
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان خاطرنشان کرد: سنگر اصلی و مهم‌ترین پایگاه فرهنگی مسجد است و خانواده‌هایی که ارتباط با مسجد دارند از بد حجابی، اعتیاد و سایر فسادها و گرفتاری‌ها به دور هستند.
وی با بیان این‌که استواری و استحکام نظام اسلامی در گرو تقویت پایگاه و سنگری به نام مسجد است، تصریح کرد: توسعه و عمران مساجد باید از بعد محتوایی و معنوی در دستور کار باشد.
تولیت مسجد مقدس جمکران بیان داشت: ایجاد اتاق فرمان در مسجد مقدس جمکران برای پوشش تصویری برنامه‌ها، کاری ارزشمند و سرنوشت ساز برای نظام اسلامی و آینده بشریت است و می‌تواند فرهنگ مهدویت را بیش از پیش در جهان معرفی کند.
وی با اشاره به این‌که قم مکانی است که در آخرالزمان باید همه معارف اهل بیت(ع) از این مکان به گوش جهانیان برسد، افزود: استفاده از ابزار صدا و سیما می‌تواند معارف اهل بیت(ع) را از این پایگاه انقلاب به کلیه جهان برساند.
حجت الاسلام والمسلمین گفت: تلاش صدا و سیما برای ایجاد استودیو در جمکران در راستای آرمان آخرالزمانی و در جهت توسعه فرهنگ اسلام ناب و ابلاغ پیام اهل بیت(ع) به گوش جهانیان امری ارزشمند است و این انقلاب را که زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(ع) است به جهانیان معرفی می‌کند./907/پ202/ج
ارسال نظرات