۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۲۰۳۸۷۲
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایرانشهر:

کارگران در جامعه ما پاک ترین قشرند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ایرانشهر تاکید کرد: یکی از ارکان اصلی سرمایه‌گذاری، کار است و‌ رکن اساسی کار، کارگر است. کاری که از روی دلسوزی، کاردانی و با پیگیری و با قبول شرایط دشوار همراه نباشد، نمی‌تواند کشور را نجات دهد.
حسين طاووسي امام جمعه ايران‌شهر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین طاوسی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایرانشهر در جمع کارگران ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر از زحمات و خدمات شایسته این قشر خدمتگزار، به مقام و جایگاه رفیع کارگران اشاره کرد و گفت:کارگران قشر زحمت کش جامعه‌اند که حق الزحمه آنها باید قبل از این‌که عرق روی پیشانی‌شان خشک شود پرداخت گردد.

 

وی افزود: وظیفه شناسی و تلاش صادقانه شما کارگران قابل تحسین و تقدیر است، این کار چگونه امکانپذیر خواهد شد؟ به این گونه که کارگر ایرانی کار را یک عبادت واقعی بداند، نه عبادت تعارفی. واقعاً برای انجام کارِ خود «قصد قربت» کنید.

 

امام جمعه ایرانشهر ضمن توصیه به کارگران، برای حفظ اعتلای کشور و درنظر گرفتن وجدان کاری، عدالت، صداقت، امانت داری، راز داری گفت: خدمت را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار داده و ارزشهای دینی، انسانی، اجتماعی، مقررات و ضوابط را در انجام فعالیت‌های سازمانی و اداری رعایت نمائید و بدانید اعتقاد بر این است که قشر کارگران در جامعه ما پاکترین قشرند که با خلوص نیت و از روی صدق جهت رضای خداوند در جامعه و در راستای خدمت‌رسانی گام بر می‌دارند و در همه حال به مقررات حاکم و منشور اداری و اخلاقی پایبند بوده و تلاش خود را در جهت جلب رضایت ایزد متعال به کار می‌بندند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در ادامه ضمن توجه دادن حضار به فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) گفت: کار و کارگر نقشی تعیین‌کننده در تعالی جامعه دارند و برخلاف تبلیغات موجود این طبقه دلبسته‌ترین افراد جامعه به انقلاب و نظام اسلامی هستند.

 

امام جمعه ایرانشهر سال اقتصاد مقاومتی را سال الگوی کار و تلاش بیشتر به همراه عزم ملی خواند و افزود: یکی از ارکان اصلی سرمایه‌گذاری، کار است و‌ رکن اساسی کار، کارگر است. کاری که از روی دلسوزی، کاردانی و با پیگیری و با قبول شرایط دشوار همراه نباشد، نمی‌تواند کشور را نجات دهد.

 

در ابتدای جلسه، فرمانده سپاه گزارشی از وضعیت موجود کارگران بسیجی شهرستان ایرانشهر ارائه داد. /924/د102/ج

ارسال نظرات