۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۰۳۹۶۱

300 اثر در بخش رسانه جشنواره تبلیغ نوین ارزیابی شد

خبرگزاری رسا _ مدیراطلاع رسانی معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور گسترده طلاب در بخش رسانه جشنواره تبلیغ نوین از ارزیابی 300 اثر در این بخش جشنواره خبر داد.
جشنواره تبليغ نوين

به گزارش خبرگزاری رسا، رمضانعلی بذرافشان با اشاره به اتمام مراحل داوری بخش رسانه‌ای جشنواره تبلیغ نوین تصریح کرد: جشنواره تبلیغ نوین «جنات» در سه عرصه تبلیغ مکتوب، رسانه‌ای و مجازی فراخوان داد که در مجموع شرکت کنندگان در بخش رسانه‌ای 300 اثر مجوز ورود به بخش داوری را گرفتند.

 

وی افزود: از این تعداد 55درصد آثار شرکت کننده در این بخش چند رسانه‌ای، 15 درصد آثار دیداری و 30درصد آثار شنیداری از طلاب بودند و داوری در سه سطح اصلی بر روی این آثار صورت پذیرفت.

 

مدیراطلاع رسانی معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اضافه کرد: در مرحله اول داوری بخش رسانه، آثار تولید شده که ارائه به بازار شده و یا آماده ارائه به بازار هستند از ایده‌ها و طرح‌های آماده برای تولید تفکیک شدند وسپس در مرحله دوم، محتوای آثار رسیده به دبیرخانه بررسی اولیه شدند وتمامی آنها توسط داوران طبقه بندی و به مرحله سوم داوری ارسال شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: درمرحله سوم داوری جشنواره تبلیغ نوین، آثار رسیده به بخش رسانه ومکتوب بر حسب طبقه بندی کیفی، بررسی تفصیلی و جزئی شدند و آثاری که بیش از 50درصد از امتیاز نهایی را دارا بودند به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

 

بذرافشان درپایان با بیان اینکه ورود طلاب به این عرصه از ضروریات انکار ناپذیر است خاطرنشان کرد: تبلیغ دین مهمترین وظیفه ای است که بر دوش حوزویان است و به دلیل همه‌گیر بودن رسانه و تاثیر گذاری مطلوب و بالای آن، تبلیغ در عرصه رسانه از مهمترین شاخص‌های تبلیغ نوین است که طلاب باید بیش از پیش به آن بپردازند.

 

لازم به ذکر است اختتامیه جشنواره تبلیغ نوین جنات که با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات و دبیرشورای عالی فضای مجازی کشور روز پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه ساعت 9:30 صبح در مرکز همایشهای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، واقع در چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم برگزار می‌شود./916/د102/ع

ارسال نظرات