۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۰۴۰۵۶

همایش تجلیل از طلاب ممتاز و اساتید حوزه علمیه اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جلالی با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش گفت: اساتید به تربیت طلاب پژوهشگر و محقق همت بورزند و به آنها در انجام پژوهش ها و تحقیقات علمی یاری برسانند.
حجت الاسلام محسن جلالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن جلالی، معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، امروز در همایش تجلیل از طلاب ممتاز و اساتید حوزه علمیه اصفهان در مدرسه صدر بازار با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت و جایگاه بالای اساتید حوزه علمیه خاطرنشان کرد: چشم جهان اسلام، مقام معظم رهبری و بزرگان به حوزه علمیه اصفهان است.

 

وی در ادامه با اشاره به روایتی به برتری مقام علما و راویان احادیث تصریح کرد و افزود: کلاس های اخلاق، قرآن، عقاید، ادبیات، کفایه، فلسفه، مکاسب، در حوزه علمیه اصفهان با قوت برگزار می شود همچنین دروس خارج علما نیز در حوزه علمیه اصفهان دایر است.

 

وی از افزایش 35 درصدی حق التدریس اساتید در طی یکسال گذشته خبر داد و ابراز داشت: همدلی و هماهنگی که در بین مسؤولین و اساتید حوزه علمیه اصفهان وجود دارد بسیار مطلوب است و باید همچنان این هماهنگی و همدلی حفظ شود.

 

حجت الاسلام جلالی ضمن تأکید بر اهمیت تحقیق و پژوهش و جایگاه آن در حوزه علمیه تصریح کرد: از اساتید خواهشمندیم که به پژوهش و تحقیق طلاب اهمیت ویژه دهند و به طلاب در انجام پژوهش های علمی کمک کنند، امور حوزه را به دست اساتید باید اداره نمود و برای راهنمایی و مشاوره طلاب پژوهشگر در سطوح مختلف اساتید حوزه علمیه بهترین گزینه هستند./1304/پ202/ب

ارسال نظرات