۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۰۴۰۶۲
نماینده مردم آمل در مجلس:

ظهور مشاهیر و نخبگان نتیجه تلاش های ارزنده معلمان است

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، تصریح کرد: یقینا نهال و بذری را که معلمان عزیز الان زحمت رشد آن را می کشند در آینده به ثمر خواهد نشست و ان شاالله سلسله دانش و ظهور مشاهیر و نخبگان در کشور ادامه خواهد داشت.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، پیش از ظهر امروز و همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان درمجلس شورای اسلامی درجمع مدیران اداره آموزش وپرورش آمل ضمن تقدیر از تلاش فرهنگیان، گفت: وجود مشاهیر حاضر نتیجه بذرافشانی و تلاش معلمان سابق هستند که باید قدرشناسی ارزنده ای در این راستا وجود داشته باشد.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، تصریح کرد: یقینا نهال و بذری را که معلمان عزیز الان زحمت رشد آن را می کشند در آینده به ثمر خواهد نشست و ان شاالله سلسله دانش و ظهور مشاهیر و نخبگان در کشور ادامه خواهد داشت.


وی با تاکید بر این که آمل همیشه در علم و ادب شهره آفاق بوده است، خاطرنشان کرد: ان شاالله این راه اوج و ترقی با تلاش فرهنگیان عزیز و کوشش دانش آموزان ادامه خواهد یافت که باید با تلاش و عزمی والا در این راستا گام برداشته شود.


نماینده مردم آمل در مجلس با تبریک فرا
رسیدن هفته معلم، بیان داشت: هفته معلم بهترین فرصت برای بیان ارادت به معلمان گرامی و ارج نهادن به زحمات غیر قابل وصفشان است که زحمات ارزنده ای را در این راستا انجام می دهند.


یوسفیان ملا با اشاره به اهمیت مدیریت و جایگاه آن در اداره جامعه تصریح کرد: آموزش و پرورش زنجیره اول مدیریتی شهرستان، استان و کشور است که باید به نقش مهم آن توجه شود.


وی ،افزود: با عنایت پروردگار و با تلاش شما نیروهای خدمتگذار، نگرش و نگاه مطلوبی نسبت به آموزش و پرورش حاکم است.


حمید محمدنسب رئیس آموزش وپرورش آمل با تقدیر از حضور دکتر عزت الله یوسفیان ملا  در آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش همواره در راستای سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و سند تحول بنیادین در تحقق منویات منویات مقام معظم رهبری و رسیدن به اهداف بلند آن تلاشی جهادی دارد.


مدیر آموزش و پرورش آمل افزود: بی شک اگر موفقیتی از نظر علمی در کشور داریم و امروز ایران اسلامی به عنوان قدرت بزرگ دانشی در جهان رشد و نمو نموده است مرهون همت بلند و تلاش مضاعف همکاران فرهنگی، معلمان عزیز و هماهنگی اولیا با آموزش و پرورش است./950/
پ202/ب

ارسال نظرات