۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۰۴۱۵۵
استاندار قم:

آموزش و پرورش نقش مهمی در توسعه فرهنگ اجتماعی شهر دارد

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با بیان این‌که فرهنگیان باید با یک حرکت جهادگونه و رو به رشد در راه تعالی و پیشرفت علمی و فرهنگی قم گام بردارند،‌ گفت: آموزش و پرورش بزرگ‌ترین نقش را در توسعه فرهنگ اجتماعی یک شهر ایفا می‌کند.
صالحي منش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی منش استاندار قم در همایش بزرگداشت مقام معلم که عصر امروز با حضور ریس مجلس شورای اسلامی و مدیران و معلمان استان قم در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)‌ برگزار شد، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامی داشت و به جامعه علمی کشور این روز را تبریک گفت.

وی بیان کرد: نگاه ویژه ریس مجلس به آموزش و پرورش قم اقتضای این را دارد که فرهنگیان با یک حرکت جهادگونه و رو به رشد در راه تعالی و پیشرفت علمی و فرهنگی قم گام بردارند.

استاندار قم با اشاره به اهمیت مسأله آموزش و تعلیم و تربیت، ابراز کرد: معلمان امروز وظیفه خطیر تعلیم و تربیت فرزندان ما را دارند و امیدواریم در این مسیر موفق باشند.

حجت‌الاسلام صالحی منش تأکید کرد: آموزش و پرورش بزرگ‌ترین نقش را در توسعه فرهنگ اجتماعی یک شهر ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: توقع جامعه از معلمان این است که در جهت تربیت و تعلیم دانش آموزان گام برداشته و به رشد فرهنگی آنها اهتمام داشته باشند.

استاندار قم معلمی را کاری ارزشمند خواند و افزود: معلمان باید از همه توان خود برای تعلیم و تربیت دانش آموزان بهره گیرند و بدانند کار آنها مورد عنایت خدا قرار می‌گیرد./927/203/ع

ارسال نظرات