۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۰۴۱۷۰
با حضور روحانیان برگزار شد؛

همایش بزرگ فرهنگی رزمی ولایت با روحیه جهادی در تیپ امام جعفر صادق

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ فرهنگی رزمی ولایت با روحیه جهادی، در تیپ 83 روحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق(ع) با سخنرانی حجت الاسلام حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم برگزار شد.
حجت لاسلام حاجي صادقي-جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش بزرگ فرهنگی رزمی گردانهای امام حسین (ع) طلاب وروحانیون بسیجی تیپ 83مستقل امام جعفر صادق علیه السلام قم در محل تیپ،برگزار شد.

 

در این همایش بزرگ که پنج گردان از گردانهای امام حسین علیه السلام شرکت داشتند،ابتدا نیروهای هر گردان به طور جداگانه آخرین تمرینهای تاکتیکی را مرور کردند ودر ادامه تمام نیروهای شرکت کننده در قالب برنامه حفظ وانسجام در محوطه صبحگاه تیپ 83 اجتماع نمودند .پس از انجام مراسم صبحگاه،مداح بسیجی حاج عباس حیدر زاده به قرائت اشعاری درمنقبت امام باقر علیه السلام واشعاری در موضوع بسیج وافتخارات بسیج در عرصه جنگ وفرهنگ پرداخت.

 

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر فرماندهی تیپ، ضمن عرض خیر مقدم و بیان اهداف این رزمایش بزرگ، به آمادگی روحانیت حاضر در صحنه جهت دفاع تمام قد از ارزشها واصول انقلاب اشاره نمود و اظهار داشت: اینجا کشور امام زمان (عج) است. اینجا کشور230000 شهید است. اینجا کشور 4500 طلبه و روحانی شهیداست. اینجا مردمش در کنار فقه امام صادق علیه السلام بزرگ شده و پرچم عاشورای حسینی را بر دوش دارند.

 

سخنران این مراسم،حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، اظهار داشت: من به حوزه های علمیه، به مراجع معظم تقلید، وجود این عزیزان روحانی بسیجی را تبریک می گویم. شما اهل علمی را تربیت کردید که سنگر نشینان راستین این انقلابند و با تمام وجود از این نظام و انقلاب مقدس و دستاوردهای آن دفاع می کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن پس از ناکامی در جنگ نظامی تغییر تاکتیک داده و موتور و فرهنگ ونرم افزار انقلاب را هدف قرار داده، اظهار داشت: امروز حوزه های علمیه باید در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن مجهز باشند. امروز بسیج روحانیت وظیفه مضاعف دارد. 20میلیون بسیجی چشم به روحانیت دارند تا با منطق و استدلال فرهنگ اصیل انقلاب به آنها آموزش داده شود.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه تمام برکاتی که در این سی وچند سال نصیب ملت شده است به جهت پیوند ناگسستنی امت با ولی بوده است، اظهار داشت: دشمن به خوبی دریافته است امام بی امت قدرت ندارد،ولی امر بدون امت نمی تواند کاری انجام دهد؛ اگرچه در راس حکومت شخصیتی مانند امیر المومنین علیه السلام باشد ؛چراکه لا رای لمن لایطاع و از طرف دیگر امت بدون امام هم خطری برای دشمن ندارد و به راحتی به هر مسیری کشانده می شود.

 

گفتنی است، حضور گسترده طلاب وروحانیون بسیجی با لباس نظامی در دسته های منظم، همراه با بر سرداشتن عمامه، عظمت و نورانیت خاصی به این مراسم داده بود. /924/د102/ج
 

ارسال نظرات