۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۰۴۲۲۳
نماینده مردم آمل در مجلس:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند گام عملی و حمایت از تولید داخلی است

خبرگزاری رسا ـ یوسفیان ملا با اشاره به این که مقام معظم رهبری تاکید بر اقتصاد مقاومتی دارند، گفت: اقتصاد مقاومتی فقط به سمینار و گفتار نیست بلکه باید در جهت شکوفایی اقتصاد و حمایت از تولیدات داخلی حرکت کرد که نیازمند گام عملی و حرکتی جهادی است.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، در همایش تجلیل از کارگران نمونه شهرستان آمل که در سالن اجتماعات دانشگاه شمال برگزار شد با گرامی داشت فرارسیدن روز کارگر، گفت: تلاش والای کارگران و کارفرمایان است که در سخت ترین شرایط اقتصادی برای رشد و شکوفایی تولیدات داخلی کار و تلاش شبانه روزی می کنند که باید به این همت ارزنده آفرین گفت.

 

وی با اشاره به این که باتوجه به این که شرایط امروز، مجلس برای اصلاح قانون کار مهیا است، افزود: همه جا دنیا یک مبنایی برای افزایش دستمزد کارگران وجود دارد که بدون آن نمی توان حق کارگران را تعیین کرد.

 

نماینده مردم آمل در مجلس بر ضرورت احترام به حقوق کارفرما در کنار دفاع از حقوق کارگران تأکید کرد و گفت: این نمی شود که بدون در نظر گرفتن حقوق کارفرما حقوق کارگر رافزایش دهیم و کارفرما در قبال افزایش حقوق باید چکار کند.

 

وی، تصریح کر: امروز با این مشکلات اقتصادی دولت باید به کارفرمایان خدمت کند تا کارگری اخراج نشود و هر کس دیگری شعار برخلاف این می دهد برای دل خوش کردن است.

 

یوسفیان ملا با اشاره به این که مقام معظم رهبری تاکید بر اقتصاد مقاومتی دارند، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی تنها به سمینار و گفتار نیست بلکه باید درجهت شکوفایی اقتصاد و حمایت از تولیدات داخلی حرکت کرد که نیازمند گام عملی و حرکتی جهادی است.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، تصریح کرد: حرکت بسوی اقتصاد مقاومتی باید مثل حرکت در سمت و سویی باشد که با ساخت انواع موشک ها دشمنان علی رغم این که ادعا می کند که گزینه نظامی روی میز است قدرت حمله نظامی به ایران را ندارند.

 

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس، گفت: تولید کشور باید بالا برود تا دشمن مثل موشک بالستیک از ما وحشت داشته باشد.

 

یوسفیان ملا با بیان این که اصل تولید مبارزه با فساد است و در کنار فساد اقتصاد سالم وجود ندارد که فساد اقتصادی قابل تحمل نیست، تاکید کرد: باید به اقتصاد و تولید به نحو ارزنده و والایی توجه شود که ثمرات ارزنده ای برای کشور دارد.

 

وی با بیان این که در اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرمودند تقویت تولید داخلی باید مدنظر باشد، بیان داشت: منظور مقام معظم رهبری این نبود که هیچ گونه ارتباطی با اقتصاد دنیا نداشته باشیم.

 

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به این که ما باید برای پیشرفت اقتصاد داخلی از تجارب اقتصاد خارجی استفاده کنیم، ادامه داد: ما اگر بخواهیم سرمایه مردمی را جذب کنیم باید امکانات زیرساختی و تسهیلات لازم را فراهم کنیم تا سرمایه گذاران احساس امنیت کنند.

 

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در سخنان خود نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی را دقیقاً برای مسؤولان روشن کردند، خاطرنشان کرد: ایشان با سخنان حکیمانه خود حجت را بر همه مسؤولان نظام و روسای سه قوه تمام کردند و هیچ گونه شک و شبهه ای در اجرا نخواهد بود.

 

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و متعاقب آن ارائه توصیه های بسیار مهم و راهگشا به سران قوا و مسؤولان حجت را بر همگان تمام کردند، گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حل بسیاری از مشکلات و تسهیل در امور را گفتمان سازی در خصوص اقتصاد مقاومتی و تبدیل آن به یک گفتمان عمومی دانستند./950/پ202/ج

ارسال نظرات