۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۰۴۳۲۰
با حضور امام جمعه پاکدشت برگزار شد؛

بزرگداشت مقام استاد در جمع خواهران طلبه پاکدشت

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت شهید مرتضی مطهری با حضور امام جمعه پاکدشت و فرزند استاد شهید مطهری و اساتید و طلاب پاکدشت برگزار شد.
بزرگداشت مطهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم گرامی‌داشت مقام استاد به همت مدارس علمیه خواهران فاطمیه(س) و امام جعفرصادق(ع) پاکدشت در روز شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات مدرسه فاطمیه(س) با حضور حجت‌الاسلام حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت، حجت‌الاسلام محمد مطهری فرزند استاد شهید، اساتید و طلاب این مدارس علمیه برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت و موسس مدرسه علمیه فاطمیه(س) با بیان این‌که همایش فوق به مناسبت بزرگداشت مقام متفکر اندیشمند شهید مرتضی مطهری برپا شده است گفت: استاد مرتضی مطهری یک روحانی اندیشمند و متفکر بودند که پایه تفکراتش را ایدئولوژی نظام اسلامی بنا کرد بود، این شاگرد خلف مکتب روح‌الله زبان گویای اسلام ناب است.

در ادامه این همایش حجت‌الاسلام محمد مطهری با مطرح کردن ویژگی‌های استاد شهید وی را طلبه اسلام معرفی کرد و اظهارداشت: شهید مطهری در 27 سالگی مدرس مکاسب بود و در تمامی امور به طور عمیق وارد می‌شد و از همه جنبه‌ها مسایل را بررسی می‌کردند .

حجت‌الاسلام مطهری با اشاره به آثار فاخر و ارزشمند شهید مطهری خاطرنشان کرد: کتاب‌های «خدمات متقابل اسلام و ایران»، «مسأله حجاب» و «مسأله ربا و بانکداری» استاد از جمله آثار گران‌سنگ ایشان است که می‌توان آن‌ها را نمونه‌ای از تفکر عمیق ایشان دانست .

گفتنی است در پایان این مراسم از استادان و طلاب ممتاز هر دو مدرسه علمیه فاطمیه(س) و امام جعفرصادق(ع) تقدیر به عمل آمد./9667/پ203/ص

ارسال نظرات