۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۲۰۴۳۵۸
ویژه طلاب اهوازی؛

دوره پژوهش محور نقد وهابیت برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دوره پژوهش محور نقد وهابیت ویژه طلاب اهوازی به صورت بلند مدت برگزار می شود.
حجت الاسلام محمد آل مبارک

حجت الاسلام محمد آل مبارک، کارشناس آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره پژوهش محور نقد وهابیت خبر داد و گفت: این دوره به صورت بلند مدت و در طول 2 سال برگزار می شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این دوره اظهار داشت: در دوره نقد وهابیت، طلاب سیر مطالعاتی و پژوهشی را از اساتید دریافت و پیرامون آن به تحقیق و پژوهش می پردازند.

حجت الاسلام آل مبارک با بیان این که این دوره ویژه طلاب پایه 6 به بالا برگزار می شود، تصریح کرد: تا کنون بیش از 100 نفر جهت شرکت در این دوره نام نویسی کرده اند.

کارشناس آموزش مبلغان دفتر تبلیغات حوزه علمیه خوزستان 20 اردیبهشت را پایان زمان نام نویسی در این دوره اعلام کرد و افزود: از متقاضیان شرکت در این دوره مصاحبه کتبی و عملی انجام می شود.

وی در ادامه بیان داشت: روز های آخر هفته زمان هم اندیشی طلاب شرکت کننده پیرامون شبهات و مشکلات پیش آمده در طول تحقیق با حضور اساتید اعزامی از قم است.

حجت الاسلام آل مبارک با اشاره به سر فصل های این دوره آموزشی تصریح کرد: بررسی تاریخ سلفیه وهابیت تا عصر حاضر، روش مناظره با وهابیت و جامعه شناسی تبلیغ از جمله این سر فصل ها است.

حجت الاسلام آل مبارک تصریح کرد: در پایان این دوره از نفرات برتر به عنوان استاد و کارشناس نقد فرقه وهابیت در عرصه هایگوناگون استفاده خواهد شد.

کارشناس آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان، در پایان بیان داشت:مکان ثبت نام در این دوره اهواز، پادادشهر، خیابان کمپانی، پلاک 200 محل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان است./9464/ت303/ب

ارسال نظرات