۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۰۴۳۸۰
از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان؛

آیین بزرگداشت شهید علی خلیلی در اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت شهید علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان برگزار می شود.
روحاني شهيد علي خليلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، مراسم بزرگداشت شهید علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر را برگزار می کند.

این مراسم صبح روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه با حضور اقشار گوناگون مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مسؤولان لشکری و کشوری در اهواز انجام خواهد شد.

آئین بزرگداشت طلبه شهید علی خلیلی، شهید امر به معروف و نهی از منکر در مسجد اعظم اهواز واقع در اتوبان آیت الله بهبهانی جنب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

این مراسم معنوی در راستای بزرگداشت و اجر نهادن بر مقام طلبه شهید علی خلیلی و احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد.

طلبه شهید علی خلیلی، از مربیان مؤسسه بهشت تهران، در روز 25 تیرماه سال 1390 در حالی که جوان 19 ساله‌ای بود به همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه در حال بازگشت از هیئت بود که به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم ارازل و اوباش قرار گرفت.

این طلبه غیور آن زمان در بیمارستان بستری شد و بهبودی نسبی را به دست آورد اما در بهمن ماه سال 92 نیز دوباره در بیمارستان بستری و پس از یک ماه به خانه منتقل شد.

شهید علی خلیل، سرانجام عصر روز یکشنبه سوم فروردین سال 93 در بیمارستان بعثت تهران به شهادت رسید و عندربهم یرزقون شد.

مردم ولایت مدار و شهید پرور تهران در یک آیین باشکوه و گسترده پیکر شهید خلیلی را در صبح روز سه شنبه پنجم فروردین ماه بر دستان خود تا دروازه های بهشت بدرقه کردند.

گفتنی است، پس از برگزاری مراسم تشییع، پیکر طلبه شهید علی خلیلی در قطعه 24 بهشت زهرا (س) تهران در کنار دیگر شهیدان گلگون کفن آرام گرفت./9463/پ202/ع

ارسال نظرات