۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۲۰۴۳۹۱

طرح تذکر لسانی در 13 شهر خوزستان اجرا می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، از اجرای طرح تذکر لسانی در 13 شهر استان خوزستان خبر داد و افزود:این طرح در شهرهای اهواز، بهبهان، دزفول، شوشتر، رامهرمز، سوسنگرد، خرمشهر، آبادان، شادگان، ماهشهر، مسجدسلیمان، امیدیه و اندیمشک اجرا می شود.
سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولي عصر خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسن شاهوار پور، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، شامگاه شنبه، سیزدهم اردیبهشت ماه، در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه احیای این فریضه الهی در سال 92 پرداخت و گفت: برنامه های محوری بسیاری در دانشگاه و آموزش پرورش به عنوان نهادهای تأثیرگزار انجام شد.

وی با بیان این که در سال 92 یکی از موضوعات مهم تشکیل جلسات تبلیغی بود، اظهار داشت: در حدود 600 جلسه در ستادها احیای امر به معروف شهرستان ها با محوریت ائمه جمعه و فرمانداران تشکیل شد.

شاهوار پور سخنرانی ائمه جمعه و جماعات و رؤسای ستادهای شهرستانی پیرامون امر به معروف و نهی از منکر، پخش بیش از 150 ساعت برنامه در صدا و سیمای استان پیرامون مسأله امر به معروف، آموزش صحیح روش تذکر لسانی در آموزش و پرورش و برگزاری جلسه اخلاق مدیران با حضور ائمه جمعه و علما از دیگر برنامه صورت گرفته در سال 92 بود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان به برگزاری دوره های آموزشی ویژه اصناف اشاره کرد و افزود: بیش از 60 هزار نفر از کارکنان اصناف پیرامون مسأله امر به معروف و نهی از منکر آموزش تخصصی داده شدند و دوره آموزش فقه بازار نیز ویژه اصناف برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 30 همایش پیرامون حجاب و عفاف و نقد فرقه های ضاله تصریح کرد: مسابقات مقاله نویسی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در آموزش و پرورش و دانشگاه برگزار شد که تأثیر بسزایی در آشنایی جوانان و نوجوانان با این فریضه الهی داشت.

شاهوار پور با بیان این که فعالیت های صورت گرفته در برابر تهدیدها و تهاجم دشمن ناچیز است، اظهار داشت: بسیجیان، روحانیت و جوانان متعهد و انقلابی باید کمک کنند تا جای منکر و معروف در جامعه جابه جا نشود.

وی به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت اجرا در سال 93 اشاره کرد و افزود: اجرای طرح یادآوران در مراکز آموزشی از جمله آموزش و پرورش، پیگیری تشکیل فراکسیون امر به معروف و نهی در مجلس شورای اسلامی از طریق نمایندگان استان و نظارت بر عفاف و حجاب در جامعه و دستگاه های اجرایی از جمله این برنامه ها است.

شاهوار پور از اجرای طرح تذکر لسانی در 13 شهر استان خوزستان خبر داد و افزود: این طرح در شهرهای اهواز، بهبهان، دزفول، شوشتر، رامهرمز، سوسنگرد، خرمشهر، آبادان، شادگان، ماهشهر، مسجدسلیمان، امیدیه و اندیمشک اجرا می شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان با بیان این که تذکر لسانی با نگاه آموزش باید صورت گیرد، اظهار داشت: باید به بخشی از جامعه که در بدنه وجود دارد به ویژه قشر کارمند در ادارات آموزش های تخصصی داده شود./9464/پ202/غ

ارسال نظرات