۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۰۴۴۲۸

دیدار رییس سازمان تبلیغات کشور با آیت الله نورمفیدی

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار و گفت وگو کرد.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ظهر امروز با آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار و گفت وگو کرد.

 

آیت‌الله نورمفیدی در این دیدار به تلاش گسترده دشمنان در خدشه دار کردن فرهنگ دینی و انقلابی ما اشاره کرد و گفت: در چنین شرایطی که دشمنان برای تضعیف مبانی دینی ما هم قسم شده اند رسالت نهادهای دینی و فرهنگی بسیار سنگین است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که هر روز شاهد هجمه های گسترده فرهنگی علیه مبانی دینی خود هستیم، افزود: دستگاه های فرهنگی باید در برابر این هجمه ها از حالت انفعالی خارج و با برنامه مدون از اصول دینی و انقلابی حراست کنند.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به این که دشمنان شبهات گسترده ای را در حوزه دین ترویج می کنند، خاطرنشان کرد: روحانیت آگاه و هوشیار باید با دلیل و برهان پاسخگوی این شبهات مطرح شده باشد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به رسالت روحانیت در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: روحانیت آگاه و با بصیرت همواره در خط مقدم دفاع از اصول و مبانی دینی قرار داشته است.

 

آیت الله نورمفیدی با تأکید براین که در شرایط امروز دفاع از مبانی دینی و انقلابی تکلیف آحاد جامعه اسلامی است، بیان داشت: دشمنان از هر روزنه و فرصتی برای از خدشه دار کردن اسلام ناب استفاده می کنند.

 

امام جمعه گرگان در ادامه سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: توجه به مسائل فرهنگی در کنار اقتصاد نشان دهنده اهمیت و جایگاه این بخش است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که ایران اسلامی با پشتوانه دینی امروز در عرصه جهانی به الگویی بارز برای بسیاری از ملت ها تبدیل شده است، افزود: حراست و پشتیبانی فرهنگ ناب و اصیل اسلامی و ایرانی باید همواره مورد توجه مسؤولان فرهنگی و دینی کشور باشد.

 

در ادامه این دیدار ریس سازمان تبلیغات اسلامی به تشریح اهداف سفر و مسائل مرتبط با این حوزه پرداخت./950/پ202/ب

ارسال نظرات