۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۰۴۴۵۸
به مناسبت گرامی داشت هفته معلم؛

مراسم تجلیل از اساتید حوزه علمیه زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تجلیل از اساتید حوزه علمیه زنجان به مناسبت گرامی داشت هفته معلم برگزار شد.
مراسم تجلیل از اساتید حوزه علمیه زنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مراسم تجلیل از زحمات اساتید حوزه علمیه زنجان به مناسبت گرامی داشت شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم، صبح امروز با حضور حداکثری اساتید حوزه علمیه زنجان در اردوگاه امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد.

 

بنابر این گزارش؛ این اردوی یک روزه که به همراه خانواده های اساتید نیز برگزار شد، از صبح زود با حضور اساتید به همراه خانواده در مکان اردوگاه آغاز و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ادامه یافت که در خلال این مراسم نیز از زحمات بی شائبه و شبانه روزی اساتید حوزه علمیه زنجان در طول یک سال گذشته با اهدای لوح تقدیر و جوایزی مراتب قدردانی و سپاسگزاری به عمل آمد.

 

اساتید زحمت کش و دلسوز که دیگر اکثریت آنها پا در سنین پیری نهاده و دوران کهنسالی را سپری می کنند همراه خانواده های خود در این مراسم حضور یافته بودند و هنگام تجلیل از زحمات پدر، می شد برق خوشحالی را در چشمان فرزندان و همسران آنها مشاهده کرد که آنها نیز از این که کسی قدردان دلسوزی های پدر است، شاد بودند.

 

گفتنی است؛ این مراسم با حضور حجت الاسلام حسن بیات، مدیر استانی حوزه های علمیه زنجان و دیگر معاونان مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان برگزار شد. /949/پ203/ب

ارسال نظرات