۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۰۴۴۹۴
رییس مؤسسه آینده روشن خبر داد؛

برگزاری دهمین همایش دکترین مهدویت با موضوع اخلاق و سبک زندگی زمینه ساز

خبرگزاری رسا ـ رییس مؤسسه آینده روشن از برگزاری دهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی و با سخنرانی سران قوا در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما خبر داد.
حجت الاسلام سيد مسعود پورسيدآقايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مسعود پور سید آقایی رییس مؤسسه آینده روشن، عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این مرکز علمی و فرهنگی ارائه کرد.

 

وی با بیان این که مؤسسه آینده روشن به همت فضلای حوزه علمیه تشکیل شد، ابراز داشت: در هیات امنای مؤسسه آینده روشن شخصیت های برجسته ای همچون حضرت آیت الله مؤمن، حجت الاسلام والمسلمین اختری، حجت الاسلام ابوترابی نایب رییس مجلس، سرلشگر فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی و شمار دیگری از شخصیت ها عضو هستند.

 

رییس مؤسسه آینده روشن بیان کرد: به لحاظ برد و جایگاهی که این آموزه و مؤسسه داشت عده ای این شایعه را منتشر کردند که ما به برخی جاها وصل هستیم و البته با جواب ما پاسخ محکمی دریافت کردند.

 

وی با بیان این که مؤسسه آینده روشن دارای اعضای هیات علمی است، گفت: ما جزو اولین مؤسسات مهدوی هستیم که عضو هیات علمی گرفته ایم، دو مجله داریم که دارای درجه علمی پژوهشی از وزارت علوم است.

 

حجت الاسلام پورسیدآقایی از تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب برای تبیین معارف مهدوی در قالب هنر خبر داد.

 

وی بیان کرد: در همین راستا نشریات و مجلات مختلفی برای مقاطع مختلف سنی از سوی مؤسسه علمی فرهنگی آینده روشن منتشر می شود.

 

حجت الاسلام پورسیدآقایی با اشاره به تهیه و توزیع سی دی «ظهور نزدیک است» در سالیان گذشته در کشور، گفت: توزیع این سی دی موجی را در کشور ایجاد کرد، ما در مقابل این کار یک نرم افزار با عنوان «نزدیک تر از ظهور» تولید کردیم و پاسخ مستدلی به این سی دی دادیم.

 

وی بیان کرد: چندین مقاله علمی نیز در رد سی دی ظهور نزدیک است از سوی محققان و دانش پژوهان مؤسسه آینده روشن در نشریات مؤسسه به چاپ رسید.

 

رییس مؤسسه آینده روشن در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: امسال دهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت همزمان با نیمه شعبان با موضوع اخلاق و سبک زندگی زمینه ساز در سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما با حضور سران قوا و اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار می شود.

 

وی از انتشار مقالات علمی رسیده به دبیرخانه همایش دکترین مهدویت در سه جلد خبر داد و گفت: خبرنامه همایش دکترین مهدویت نیز به صورت سالانه چاپ و منتشر می شود. /924/پ202/ج

ارسال نظرات