۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۲۰۴۵۰۱
فرمانده سپاه استان قم:

شهدا با شهادت خود گام بزرگی در انعکاس انقلاب در دنیا برداشتند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: شهدا با شهادت خود انقلاب را تثبیت کردند و گام بزرگی در انعکاس این انقلاب در دنیا برداشتند.
مهدي مهدوي نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در حاشیه تشییع پیکر پاک شهید گمنام با اشاره به نقش‌آفرینی شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: شهدا با شهادت خود انقلاب را تثبیت کردند و گام بزرگی در انعکاس این انقلاب در دنیا برداشتند.

 

وی ادامه داد: این انقلاب را امام راحل پایه‌گذاری کرد و شهیدان با تقدیم خون پاک خود بر پای درخت این انقلاب آن را نهادینه کردند.

 

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به این‌که شهدا با تمام خلوص نیت در دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت رسیدند، عنوان کرد: این خواست خداوند بود که اجساد شهدا در دوران جنگ از منطقه نبرد به پشت جبهه‌ها منتقل نشود تا در این روز که تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان و جنگ نرم تمام عیار دشمنان بر ما عارض شده است، این شهدا نشان دهنده صراط مستقیم باشند.

 

مهدوی‌نژاد با اشاره به این‌که شهدا به نوعی توصیه و تذکری به ما هستند برای حرکت در مسیر الهی ادامه داد: شهدا به نوعی بزرگترین تذکری هستند برای همه کسانی که می‌خواهند در مسیر امام راحل، انقلاب، شهدا و صراط مستقیم گام بردارند.

 

وی تصریح کرد: شهدا از نعمت‌های الهی هستند که خداوند برای ما فرستاده است تا صیقلی باشد برای تمام قلب‌هایی که به نوعی زنگار گرفته است./927/203/ع

ارسال نظرات