۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۲۰۴۵۱۸

بذله گویی رییس جمهور آمریکا

خبرگزاری رسا ـ دست انداختن وسواس مفسران و مجریان جمهوری خواه، محافظه کار و اظهارات جانبدارنه و ستایشگرانه آن ها درباره ولادیمیر پوتین، سوژه دیگر اوباما بود.
باراک اوباما

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا به نقل از یورو نیوز، باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا، در ضیافت امسال خبرنگاران در «واشنگتن هیلتون» از کلمات کلیشه ای و جدی سیاستمدارن و دولتمردان فاصله گرفت و به بذله گویی پرداخت، ولی با این حال نتوانست از دنیای سیاست فاصله بگیرد.

 

شاید هم انتظار خلق لطیفه ای غیر سیاسی از مردی که جوهره کار و زندگی اش را سیاست و دیپلماسی تشکیل می دهد، چندان به جا نباشد.

 

به هر تقدیر، یکی از لطیفه های ضیافت شام شنبه شب او درباره طرح بیمه درمانی دولتش بود.

 

دست انداختن وسواس مفسران و مجریان جمهوری خواه، محافظه کار و اظهارات جانبدارنه و ستایشگرانه آن ها درباره ولادیمیر پوتین و سینه عریان او، سوژه دیگر اوباما بود.

 

پخش گلچینی از ویدیویی خود و سعی در جلب توجه شرکت کنندگان به مشکل موجود در فیلم و پخش آن و بدان بهانه قدردانی از اهل رسانه، صدا و تصویر از شیرین کاری های اوباما در ضیافت شام خبرنگاران بود.

 

گفتنی است، در مراسم شنبه شب و در یکصدومین سالگرد تشکیل «انجمن خبرنگاران کاخ سفید» بیش از 2 هزار چهره مشهور دنیای سیاست، تجارت، هالیوود و رسانه حضور داشتند.

 

مراسم ضیافت شام « انجمن خبرنگاران کاخ سفید» مراسمی است که سالانه برگزار می شود و در آن رییس جمهور آمریکا بذله گویی می کند و در آن خود و دولتش را مستثنی نمی کند./993/1409/ح

 

ارسال نظرات